Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Mempromosi Tapak Iklan Khusus Untuk Peniaga Johor


Seperti yang sudah sedia maklum, Blog Janji Kita sudah mula menawarkan tapak untuk disewa. Konsep pengiklanan melalui blog ini bertujuan untuk membantu para peniaga khususnya yang berada di sekitar Johor Bahru untuk melebarkan sayap perniagaan mereka. Tidak kira perniagaan jenis apa asalkan ianya halal dan tidak salah di sisi undang-undang.

Iklan yang sudah mula betapak

Iklan yang ditawarkan bukan hanya untuk mereka yang berniaga secara online, yang memiliki kedai juga boleh menyewa tapak iklan ini.

Medium penyebaran iklan dagangan tidak hanya tertakluk atau bergantung kepada laman sosial seperti facebook, instagram, whatAp dan weChat sahaja. Pengiklanan juga boleh dilakukan melalui blog dan hasilnya lebih memberangsangkan kerana segala maklumat disatukan dalam bentuk entry yang mengandungi segala maklumat yang pelanggan inginkan.

Blog Janji Kita menawarkan pelbagai jenis pengiklanan, bukan sekadar menyediakan tapak pengiklanan untuk disewa sahaja malah turut menyediakan perkhidmatan review produk. Peniaga boleh meminta untuk review produk mereka, asalkan segala maklumat adalah benar dan hak milik peniaga sendiri bukan dicilok dari mana-mana laman lain.

Jika dibandingkan dengan laman sosial lain, peniaga perlu rajin mengupdate status untuk mengelakkan pelanggan terlepas promosi-promosi yang peniaga lakukan. Contoh, new feed di facebook yang berubah setiap saat dan mungkin pelanggan tidak akan scroll hingga ke bawah dan menyebabkan pelanggan terlepas pandang.

Melalui blog, iklan anda akan kekal dalam carian enjin google dan akan wujud selagi entry tersebut tidak didelete.


Untuk keterangan lanjut, boleh hubungi saya melalui email mar84nadzri83@gmail.com atau terus menerusi whatAp, weChat dan telegram di 019-7095 318.


==========================================

Terima kasih tidak terhingga Nuffnang dan kawan-kawan.




Nota Kaki : Sewa tapak berjalan dengan lancar..alhamdulillah..



Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. el try copy paste link tapak iklan tu kan tp just kuar line pink tu je lah..caner eh..dh lama nak wat tapak iklan tu..tp xreti lah..

    papepun alhamdulilah rezeki nuffnang

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah atas rezeki semuanya mar ^^

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah dan syukran atas rezeki... all the best mar...

    BalasPadam
  4. Semoga terus sukses di masa hadapan :-)

    BalasPadam
  5. Tahniah, Mar. Maju setapak lagi dalam dunia blogging. Semoga berjaya.

    BalasPadam
  6. @el
    eh camana leh jadi macam tu ye? emm..URL gambo tu el kena reka sendiri n amik URLnye..baru jadi..ce try..

    BalasPadam
  7. Peluang sentiasa terbuka untuk peniaga2 terutamanya yang baru nak menapak supaya produk dan perniagaan mereka lebih dikenali.Blog sebagai permulaan nya..mana tau lama2 nanti orang dah kenal,boleh buat iklan ang lebih besar di tv dan radio..kan??

    BalasPadam
  8. Pengiklanan di blog mempunyai capaian pengunjung yg lebih besar berbandang laman sosial yg lain.. Semoga terus sukses Mar. All the best!

    BalasPadam
  9. InsyaAllah..moga murah rezeki..;)

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code