Strategi Mengurangkan Beban Rakyat

9:00 PG






Nota Kaki : Semua orang faham..tak perlu ulas panjang lebar..

You Might Also Like

20 comments

  1. Kakak suka quote UAI tu. Kena jadikan banner kat tepi-tepi jalan bagus ni Mar. Bagi org yg duduk atas baca dan renungkan...

    Kita pun merenung sama..

    BalasPadam
  2. Salam jumaat mar.
    Terbaik kata UAI tu.. i wish org atasan lebih memahami kami2 golongan marhean ni...

    BalasPadam
  3. kena ajak org2 atasan dgr tgk page UAI cmni

    BalasPadam
  4. pening memikirkannya~ nilai duit kita dh xde.

    #JalanJalanKlikIklan

    BalasPadam
  5. setuju sangat dengan entry hari ni
    dulu lain, sekarang lain
    dulu 20sen lepas beli donat
    sekarang cer bagitau kedai mana jual donat 20 sen
    alahai pemimpin

    BalasPadam
  6. Salam Jumaat..
    erm setuju sgt.. erm, memang sangat faham, tak perlu ulas.. hehe

    BalasPadam
  7. @yana yani
    Donut gebus YY bila nak pos?
    akekekke

    BalasPadam
  8. Maksud tersirat, tersangat paham. Setuju sangat dengan UAI

    BalasPadam
  9. patutlah kena ikat perut sekarang nie..hehe

    BalasPadam
  10. adoiii beban mmglah ringan..tp lgsg xde ape tu caner ha...
    ermmm kita kata ape pun kerajaan wat xtau je...janji periuk nasi diorg jgn kacau n makin bertambah2..hermmm

    BalasPadam
  11. Haha..... lawak wey Mar....
    RM100 sekarang ringan je yek hihi...memang betul Setuju sesangat!

    BalasPadam
  12. Eh, betul juga ya Mar. Memang takda 'terbeban' terus sekarang ni. Yalah bawa RM100 sekarang ni macam tak bawa duit!

    BalasPadam
  13. Betul tu.. skrng saya dah tak rasa beban sejak subsidi minyak diturunkan. Siapa kata semua brg naik.. subsidi tu turun pe.. :D

    BalasPadam
  14. pengsannnnnn nak korek duit celah mna pon dah tak tau....

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.