Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Amaran Keras Kepada Pengguna Jamu Pengantin Dara


.:: Entri ini dipin selama 2 hari ::.
Sila scroll ke bawah untuk baca entri-entri lain.


Wanita mudah kelihatan berusia berbanding lelaki, lebih-lebih lagi selepas melahirkan anak. Ini kerana, bermacam-macam pendekatan terpaksa ditempuhi oleh seorang wanita. Dari segi kerjaya, menguruskan keluarga, suami dan anak-anak. Sehingga terpaksa mengabaikan kehidupan sendiri termasuklah mahkota utama yang menjadi dambaan suami.


Jamu Susuk Dara (JSD) ingin berkongsi bersama wanita-wanita di luar sana. Inilah satu-satunya kunci untuk menjadi wanita hebat serba-serbi. Bagaimana mahukan kesihatan dalaman dan luaran dan tampil cantik dan yakin.


 Jamu Pengantin Dara 
Kebaikan:
 Merapat dan mengetatkan vagina.
 Mengecutkan rahim dan batu meroyan.
 Mengeluarkan kotora, keputihan, darah beku, cysts, mengecutkan fibriod bersaiz kurang dari 3cm.


Peringatan Keras:
 Hanya boleh digunakan oleh wanita yang pernah melakukan hubungan kelamin sahaja.
 Hanya boleh digunakan oleh wanita yang mempunyai masalah di bahagian sulit mereka, antaranya keputihan teruk, berbau, ada discharge, dah longgar, rahim kembang, period tidak lancar dan teratur.
 Jika ada makan jamu/ herba/ ubat diet/ minuman diet/ sebarang yang berkaitan dengan diet wajib berhenti selama sebulan sebelum mengambil JPD. Mungkin ada yang cakap berhenti selama 2-3 minggu pun boleh, ye memang boleh tetapi apa yang saya ingin tekankan, tahap antibodi setiap orang tidak sama.
 Jika ada mengambil sebarang supplimen/ ubatan selain herba seperti vitamin c, vitamin e, ubat dari hospital, dinasihatkan menjarakkan pengambilan JSD selama 2 jam.
 Pengguna IUCD yang kurang dari setahun tidak boleh mengambil JPD. Wajib menjarakkan genap setahun selepas membuat pembersihan.
 Anak dara dilarang paling keras.
 Wajib pantang minum minuman sejuk, berais, air kelapa, durian, madu, minuman bergas, beralkohol.
 Wanita yang dah menopous tidak boleh mengambil JPD
 Wanita yang 'kering' bila bersama suami juga tidak boleh mengambil JPD, dinasihatkan agar mengambil Intim Gel.
 Wanita hamil dilarang keras menggunakan JPD. Sebab itu dinasihatkan menggunakan JPD selepas bersih dari darah period. JPD boleh menarik janin dan mengakibatkan keguguran. Tidak dijual untuk mereka yang ada perancangan menggugurkan kandungan.
 Wanita lepas bersalin, dinasihatkan menunggu hingga habis tempoh berpantang atau lebih elok selepas 6 bulan sebelum mengambil JPD. Dikhuatiri bayi akan panas kerana masih menyusu badan.



Kelebihan lain:
 JPD bukan ubat seks tapi JPD berfungsi untuk menyerap dan membuang segala yang tidak patut ada dalam salur vagina.
 Secara tidak langsung salur anda akan bersih dan sempit. Air mazi akan mudah turun saat anda ghairah, maka tiada masalah kekeringan lagi, masalah berbau,keputihan dan sebagainya.
 Kesan setiap pengguna yang menggunakan JPD adalah berlainan bergantung kepada individu tersebut. Ada yang sihat walafiat, ada yang demam, ada yang senggugut, ada yang sakit perut tidak tertahan, ada yang jenis mudah buang air kecil dan ada yang bentan.



Testimoni:
Sangat diharap pengguna mengikut segala pantang larang, mengambil air suam 3 liter sehari dan bersabar selama proses pembersihan.

Hasil yang anda dapat lepas menggunakan JPD juga berlainan bergantung kepada tahap kekotoran atau kebersihan salur vagina masing-masing.

              
Sila klik untuk lebih jelas
                   
Sila klik untuk lebih jelas
                          

Mahal ke? Guna untuk 3 bulan sekali je, mahal ke? Kalau JPD mampu mencuci dan menarik kotoran di dalam rahim anda, mahal ke? Kalau JPD mampu mengetatkan miss v anda macam malam pertama, mahal ke?


☆☆ Dapatkan Rundingan Percuma ☆☆
SEBARANG PERTANYAAN dan
untuk mengetahui produk JSD yang hebat dan superbbbbbbbb...

fast action order please pm,wechat,whataps
Aida 0193168231





Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. assalam mar...terima kasih awal2 lg dh komen entry terbaru julia...sgt hargai...wahhh jamu JPD...hebatnya....suka plak baca keistimewaannya wewitttttttt...semoga bertambah rezeki ye

    BalasPadam
  2. Asalam balas kunjungan ..done dfollow..follow kita ya

    BalasPadam
  3. Kna ikut pantang klau nak ambik ni

    BalasPadam
  4. info bagus ni..nnt leh suggest kt mmbr yg dah kawen

    BalasPadam
  5. kena kuat brpantang ni bru blh amalkan

    BalasPadam
  6. Saya tak boleh bacalah, Mar. Saya ni bawah umur. Hahaha.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code