Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Blog Suka Intai #3






Seronok pula baca entri-entri di blog Angel Pakai Gucci!. Sempoi dan padat. Ayatnya panjang lebar dan tapi, mantap! Buat saya nak baca dan baca lagi. Ayatnya yang sempoi membuatkan saya tergelak sendiri. Akekekeke..

Follower blog ni lebih dari 8K hokey, bukan blog picisan. Kebabom best! Nak tahu blog ini blog apa? Cubalah korang terjah. Tapi, peringatan keras, sila baca "diskelemer" di sebelah kanan page blog ye..


Siapakah yang lebih baik perkataannya daripada orang yang menyeru kepada Allah, dan beramal yang soleh, dan berkata: 'Sesungguhnya aku daripada golongan Muslimin (orang yang berserah diri).'"
Surah Fussilat, 41:33




Nota Kaki : Saya dilahirkan tidak pandai mengarang dalam ayat-ayat sempoi..peace..







Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. Ada juga terbaca, menarik juga pengisian yang sempoi itu....

    BalasPadam
  2. dah terjah ... ringkas tapi padat dgn pelbagai maksud tersirat serta sinis dlm melontarkan isi hati ... tinggi ilmunya .

    BalasPadam
  3. membuatkan kita nak terjahhhh...tq mar..

    BalasPadam
  4. suka blog APG jugak. :) mengajak ke arah kebaikan dan tinggalkan kemungkaran :)

    hanisamanina.com

    BalasPadam
  5. T kasih atas perkongsian.. semoga silaturrahim membawa keberkatan bersama... aamiin.

    BalasPadam
  6. saya intai juga tadi, done follow pun =)
    thanks for sharing

    BalasPadam
  7. Rasanya pernah terjah dari blog siapa pun tak ingat. Dek kerana nama yang glamour tu,lah :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code