Segmen: Ini Entry terbaik 2014

By Mar Mansor - 12:00 PTG


 banner
Klik banner untuk join segmen.


Entri terbaik Blog Janji Kita sepanjang 2014 ini adalah..jeng..jeng..jeng..

  1. Kisah Mistik Nina Bobo
  2. Naga Jatuh Di Johor


Korang klik lah ye untuk baca.



  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. eh!!saya pun suka entry nina Bobo tu..terima kasih sudi join..:)

    BalasPadam
  2. Selamat bersegmen Mar
    Dah baca kedua-duanya, memang menarik ceritanya

    BalasPadam
  3. singgah dari segmen sama :)

    http://www.blogparihh.com/2014/12/segmen-ini-entry-terbaik-2014.html

    BalasPadam
  4. Eh, saya lupa nak join segmen ni.

    BalasPadam
  5. salam

    saya juga join

    http://www.syukurnyasihat.com/2014/12/segmen-ini-entri-terbaik-2014.html

    BalasPadam
  6. Baru join pagi tadi, Mar. Nasib baik sempat. Senang sikit yang ni tak minta apa-apa ^_^

    BalasPadam
  7. ayu dtg dari segmen yang sama.. ada masa singgah la ke blog ayu.. ayu ada buat segmen juga.. nanti boleh la join segmen ayu pula..tq..

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/12/segmen-ini-entry-terbaik-2014.html

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.