Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Buat Mereka



Maaflah. Mengambil masa agak lama untuk pos hadiah. Hadiah untuk pengomen-pengomen tegar blog Janji Kita. Bulan lepas, ada satu order saya direject, so agak kecewa. Saya ambil alternatif, pos sahajalah cenderahati dari tangan saya. Yang penting ikhlas.


Siap bungkus, tinggal letak dalam sampul.



Suhailah Hamid dan Khir Khalid, hadiah untuk anda akan sampai tak lama lagi ye. Harap dapat maafkan segala kekurangan diri ini.






Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. tahniah kepada yang bertuah tu....

    Jemput Join segmen ekin di blog

    http://cikash.blogspot.com/2015/01/segmen-selamat-hari-lahir-by-cik-ash.html

    BalasPadam
  2. tahniah pada yg bertuah..untungnya dpt hadiah

    BalasPadam
  3. Tahniah yang bertuah...nak hadiah gak

    BalasPadam
  4. Tahniah buat mereka..... moga murah rezeki awak Mar....

    BalasPadam
  5. Mar, saya pun belum berpos lagi hadiah untuk pengomen tegar. Tengah cari masa yang sesuai nak minta izin HD ke pejabat pos lepas waktu pejabat. Sekarang Abang dah sekolah pagi, lepas kerja kena terus balik rumah tak boleh nak merewang ke mana-mana lagi macam dulu!

    Eh, Mar pun dah bagi alamat kat saya ke belum ni? Saya sejak handphone takda ni, tak buka-buka lagi email. Kalau belum nanti hantar ya.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code