Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kisah Cinta Mereka


Lambakan slot drama adaptasi dari novel semakin menjadi-jadi. Dulu, zaman remaja, muda belia memang giler baca novel. Bila sudah jadi mak orang ni, jarang sekali dapat layan novel, apatah lagi menonton drama.

Penyudahnya, drama apa yang tengah hot, saya tidak tahu. Bila ramai yang bercerita tentang sesuatu drama, baru saya cuba ambil tahu dan tonton kembali secara online.

Suamiku Jiran Sebelah, Asam Pedas Untuk Dia, antara drama yang saya sedang running. Bila tonton drama, melihat perangai setiap watak yang ditonjolkan, adakalanya saya terfikir,


"ada eh orang giler macam ni??"






Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. Akak pun dah lama tak layan drama ni Mar, biar pun org ramai hot bercerita, bila ofis mate akak tanya ada tak tengok drama ni Dan tu.. akak cuma menggeleng kepala.. hahaha mungkin faktor usia kot... Dah tak nak layan benda2 mcm ni..

    BalasPadam
  2. Slot akasia je sue layan..yg lain2 x layan..x sempat pun nk tgk tv..huhuhu...

    BalasPadam
  3. mmg x smpt nk lyn drama dh pun skrg

    BalasPadam
  4. saya memang dah berzaman tak follow drama gini
    novel apa lah lagi
    tak sempat, orang cite, saya ye kan
    padahal tak tengok pun =)

    BalasPadam
  5. ADa yg layan dan ada yg tak layan sangat.

    BalasPadam
  6. Saya baca juga novel, tapi saya pilih-pilih...hihi

    BalasPadam
  7. Saya mmg tak berkesempatanlah nak layan drama skrng ni huhu..

    BalasPadam
  8. samalah ngan el gak
    dulu layan novel
    skrg ni layan anak2 pulak
    xde ms nak baca2..
    drama pun sm..dulu rajin layan
    skrg malasss!!!haha

    BalasPadam
  9. Dulu ok je bc novel,tp Skrg dah x minat sbb rasa semua cerita hampir sama je..bosan.. Kalau tayang Kat tv pun x layan..rasa ceita macam apa² tau..

    BalasPadam
  10. Assalam mar,
    saaaaaaaamaaaaaaaaaaa laaaa
    iols pun dah bertahun tak layan segala drama mak nenek kat tv tu
    \sebok dok ngadap hubby n anak kekdahnya (alasan he3)

    BalasPadam
  11. Aduhai... nak gelak kejap :)

    Saya memang tak tengok drama Melayu pukul 7 malam dan entah pukul berapa sekarang ni. Tajuk lebih kurang, intipati cerita pun lebih kurang. Pelakon pun lebih kurang je berlakon. Memang tak menarik minat langsung. Nak kata takda semangat cintakan bangsa, eh tak mungkinlah....

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code