Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Merajuk Dengan Nuffnang


Bulan Jun yang lalu, saya dah klik "cash out", jumlah terkumpul RM80.++. Tunggu punya tunggu, status pending memanjang hinggalah saya check status selepas naik cuti raya. Oicccc...transaksi hilang! Rekod lama tahun 2014 sahaja yang ada.

Yang menghairankan jumlah Nuffnang menjadi RM50.++. Bermakna saya sudah hilang lebih kurang RM30. Ermmm...sabar sajalah. Transaksi yang lalu, takde masalah macam ni.

Bila berlaku perkara sebegini, lajulah saya menghantar tiket ke Nuffnang dan jawapan mereka, mereka tiada rekod transaksi "cash out" saya. Dan mereka meminta saya untuk lakukan "cash out" sekali lagi untuk pastikan perkara sebegini tidak berlaku lagi. Mungkin masalah sistem. Tapi, dengan jumlah setakat RM50 tu, saya malas pula nak keluarkan. Hikhik..

Blogwalking ke blog kawan-kawan lain, jarang saya dapat klik iklan tau. Iklan takde keluar. Kadang-kadang geram juga walaupun berblog ni sekadar suka-suka. Tapi, kecil hati tu adalah sikit.




Nota Kaki : Hujan renyai-renyai tika ini..

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Ish, kenapa macam tu ek? Rm 30 besar jugak tu. Ish.

    BalasPadam
  2. MasyaAllah..sabar ye,,besar tu jumlah rm30..dalam keadaa kini..10sen tersangatlah berharga..kerana itu rezeki,.tp yakin,.pasti akan Allah ganti dengan yang lain..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,
    Bersabarlah, kakmah dah setahun asik RM4.75 aja, hahaha..

    BalasPadam
  4. el pelik lah skrg...iklan nuff baru dok masuk..tp duit xberganjak pun
    sejak beranak ni malas dah nak update blog..xde ms nak bw adoiiiiii
    kena kuat gigih blog balik..kena cari cerita2 baru ni..

    BalasPadam
  5. sama la..cash out dari bulan jun lagi dalam RM 80++..smpai sekarang x sampai2 lagi..haishhh..dah beralih ke adsense.

    BalasPadam
  6. ada juga terbaca kisah macam ni..yg duit nuffnang hilang tiba2..aduh takut plak sy..sebelum ni pernah keluarkan 100+ ok je..sekarang dalam akaun dah ada 50+ bley dah kot cashout..takut hilang.hahaha...

    BalasPadam
  7. X pernh lgi Lya alami situasi mcm ni, risau juga..penat2 kita kumpul klau tetiba hilg aishhh memg trasa juga kan..x pela sis mungkin blm rezki bykkn sbr ya.kta kumpul lgi

    BalasPadam
  8. saya lak sekrg ni x blh log in nuffnang . katanya ada masalah server . dlm tu ada 300++ ... iklan pun x keluar kat blog ... huhuhuuuu

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code