Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Seronok Shopping Online


Sebelum ni, pihak Zalora minta saya publish article Blouse Muslimah Murah. Tapi, oleh kerana saya dalam tempoh berpantang, tak sempat saya nak create article. Dan email pun saya lupa nak reply. So sad. Frust pun ada.

Bila naik kerja, kesibukan kerja juga sudah terkawal, entah macamana saya teringat kembali mengenai email invitation tersebut. Terus saja saya reply email tersebut dan memohon maaf atas kelewatan membalas.

Siapa sangka, saya berpeluang untuk berkolabrasi bersama Zalora lagi. Seperti yang dijanjikan, setelah article pulblish, saya emailkan link article di blog saya kepada pihak Zalora dan saya dapat free voucher RM100! Seronok la.

Free shopping even though only RM100.

Siapa nak bagi kan..Hehe..

Ikutkan hati nak grab handbag atau sandal. Tapi, bila difikirkan, saya bukanlah seorang yang suka mengumpul handbag atau kasut. Handbag bukanlah sesuatu yang boleh disimpan. Digunapakai rosak. Tak guna, simpan dalam almari pun ia rosak. Sandal? Takut saiz tak ngam dengan kaki pula.




Ini yang saya grab


Lepas redeem voucher, rasa tak sabar menanti barang idaman. Pulak bila received email, barang sudah on the way. Lagi lah rasa excited.

Barang saya terima pada pagi rabu lalu. Senyum tak semena-mena. Alahai, macamlah barang tu harga riban-riban. Ada pulak kesah, yang penting free. Sebab free tulah teruja lebih.


Yeayy sampai..


Ini dia. Tak mahal pun, tapi cukuplah buat saya gembira.



Terus pakai







Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. Balasan
    1. Alhamdulillah rezeki jam baru..oklah tu pilihan yg bagus..klu sy shopping online ni selalu fikir barang utk anak je.hihi

      Padam
    2. takde pilihan untuk anak PK,,tu yang grab untuk diri sendiri dulu

      Padam
  2. Alhamdulillah. Rezeki tu dapat percuma rm100.

    BalasPadam
  3. Tahniah sis,,cntik jam,mcm mna erkk nak dptkn article mgenai zalora.kita pun tringin juga nak dpt voucer free hihi

    BalasPadam
  4. haha...biasa yang free tu seronok dia layan macam kan mar
    saya pun sejak berblog ni, banyak juga dapat benda gini
    alhamduillah lah kan..ada juga walau tak banyak mana

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code