Aura Negatif

By Mar Mansor - 10:13 PG



Mood negatif beberapa hari ni gara-gara seorang staff perasan bagus kat atas nun.


Ok, takpe.
Hari ni hari dia. Senang je ye dia jawab.
Sabar ye duhai hati.

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. Sama la...tp SA yg kat blkg ni ha...semak...x buat keja tp bleh dpt markah appraisal byk...x fair betul

    BalasPadam
  2. uishhh....ada jugak aura negatif...iskk..sakit hati...

    BalasPadam
  3. balas balik dgn aura positif...senyum semanis-manisnya!

    errr..kalau mampu lah ya! :D

    BalasPadam
  4. tenangkan hati,, sabar ye,,,, diam itu lebih baik walaupun ia sukar ^_^,,,

    BalasPadam
  5. Tahankan hati istighfar bebanyak Mar
    Allah melihat semua tu..

    BalasPadam
  6. Memang x tahan klw ada kawan camtu kan. Sabar je la.

    BalasPadam
  7. Aura positif tu memang sukar nak 'merasuk' dalam diri tapi kalau setakat aura negatif, sekejapan aje dah menular. Itulah puncanya kita jadi bad mood kadang-kala. Semoga aura tu tak menular terlalu lama. Lantak pi lah orang macam ni, yang selalu terasa dirinya bagus.

    BalasPadam
  8. Semua kan indah pada waktunya. Tetap berusaha dan senatiasa untuk bersabar.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.