Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Parcel of Joy - Sempena Online Revolution Lazada

Assalamualaikum
Minggu lepas telah menerima Parcel of Joy. Siapa yang menerimanya pasti akan tersenyum. Apa tu? Ha..nanti kita tengok apa ada kat dalam #boxofjoy tu.

Mungkin ramai yang dah tahu tentang hebahan ini. Dan tak mustahil ada yang belum tahu! So, saya nak bagitahu pada semua yang Lazada Malaysia tengah mengadakan jualan Online Revolution, Brands for All. Jualan besar-besaran hingga diskaun 95% ni akan berlangsung dari 11.11.2016 - 12.12.2016!!

Kalau dah tema Jenama Untuk Semua, so memang banyak jenama yang terlibat sama dalam sales kali ni. Antaranya Nestle, Mamypoko, Maggie, Necafe, LOreal dan banyak lagi.

Antara barangan yang ada dalam parcel. See....I told you already, brands of all..



Ini adalah USB 3.0 4-Port. Sangat berguna pada blogger-blogger sebab sentiasa mengadap laptop. Dengan adanya USB port ni, tidak perlulah kita bersilih ganti cucuk USB yang ada pada laptop / PC. Hanya sambungkan USB port ini pada USB laptop/ PC dan ada 4 lagi 4 port yang boleh kita gunakan. Bagus kan?

 4 port


Salah satu yang saya recommended, Nescafe 3 in 1, White Coffee Pandan. Aroma pandan yang sangat wangi, menusuk-nusuk sekaligus membangkit selera. Memang sedap sangat.

 white coffee pandan


Ha..ni mesti ramai yang suka. Maggi Royale. Yang ini Maggi Royale Tom Yam Putih. Memang murah giler wehh.. Pada saya, rasa dia sedap. Masam-masam, manis, pedas. Kuantiti 1 pek ni pun agak banyak, tak habis makan sorang.

 maggie royale tomyam


Banyak sangat barang berjenama lain yang korang boleh pilih. Model cilik ni tengah makan snek cereal perisa strawberi + pisang. Laju je dia makan, sedap lah tu.

Perkenalkan model cilik kite..


Ada masa lagi kalau korang nak shopping sempena Black Friday hari ni. Cepat-cepat grab sales yang ada.



Happy Shopping All!!






Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Wahhhh..Menarik nih...Nice Sharing...Tau2 je dh nk gaji..haha

    BalasPadam
  2. Wahh seronok.. Kemain agik si kecik tu.. hehehe comel jerk..

    BalasPadam
  3. ala..jeles nih sbb usb port tuh x dpat..huwaa

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code