Happy CNY 2017 - Tahun Ayam

10:00 PG

Assalamualaikum


Happy CNY 2017 - Tahun Ayam | CNY kali ini jatuh pada hari Sabtu dan Ahad. Kilang kami shutdown dari 27/1/17 hingga 30/1/17. Selasa dah naik kerja semula ye.
Pinjam dari Google


Planning asal, kalau cuti lama memang nak balik kampung halaman. Bila lagi dapat cuti lama macam ni. Beberapa hari ni cuaca mendung dan hujan yang agak lama. Berita mula menyiarkan tempat-tempat yang dilanjir.

Rumah mak abah di kampung belum dinaiki air, masih selamat untuk diduduki. Hari tu air sudah hampir masuk rumah dan masing-masing bergegas mengemas barang apa yang perlu. Memang sentiasa dilanda kerisauan.


Dikesempatan ini, saya mengucapkan selamat bercuti kepada semua rakan-rakan. Semoga apa yang korang lakukan selama bercuti berjalan dengan lancar. Moga berjumpa lagi bila naik cuti nanti..

Da...


You Might Also Like

8 comments

  1. Wahh selamat bcui & hati2 wlu berada d mna.. insyallah =D

    BalasPadam
  2. hyeee :D happy new year I have followed you. here's my link amerjaya.blogspot.com.. Visit me back, maybe? :D

    BalasPadam
  3. Selamat bercuti Mar! Too bad saya tak dapat cuti. hoho
    Jom buat Roti Sosej Cheese Leleh.

    BalasPadam
  4. Ayam laku tahun ni agaknya. Selamat bercuti.

    BalasPadam
  5. Wahhh, happy chinese new year...happy holiday yooo !
    Semoga dipermudahh semuaaaa~

    BalasPadam
  6. masih bercuti ke sis hihi..happy CNY jugak

    BalasPadam
  7. Selamat berkerja kembali Mar..mesti macam macam aktiviti hari cuti hari tu kan..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.