Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Pengumuman Pemenang Sekali Lagi

Assalamualaikum

Pengumuman Pemenang Sekali Lagi | Rakan blogger semua sudah sedia maklum, bahawasanya, pengumuman pemenang Segmen Blogwalking Janji Kita sudah pun diumumkan 2 minggu lepas.

Semua pemenang juga telah saya email dan telah mendapat respond. Seorang pemenang sudah respond tapi tak juga beri nombor telefon untuk saya topup kan. Maaf ye pada blogger tersebut. Saya dah dua kali minta nombor telefon dan rangkaian tapi jawapannya, nanti.

Dengan ini saya anggap dia tak berminat untuk menerima hadiah saya itu.
Saya cabut undi lagi.

Pengumuman Lepas

❤❤❤

Pengumuman pemenang baru,
Penyertaan

*Top-up RM10*
 15. https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/03/segmen-blogwalking-janji-kita.html


Sila email saya nombor telefon dan rangkaian telefon anda ye di mar84nadzri83@gmail.com. Sila munculkan diri 2 minggu dari sekarang ye.






Catat Ulasan

12 Ulasan

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code