Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Segmen Blogwalking & Bloglist By Miss BaNu

Assalamualaikum


 nn
Klik banner untuk jooin


1➽ Follow Blog Ini dan juga Google+ 

2➽ Tulis Tajuk "Segmen Blogwalking & Bloglist By Miss BaNu" di Entry anda

3➽ Copy Banner diatas dan linkkan ke entry ini

4➽ Like Page Facebook Miss Banu Story ➔ https://www.facebook.com/MissBanuStory/

5➽ Follow saya di Twitter bagi yang ada Twitter dan saya akan follow back nanti, tapi kalau takde Twitter pun boleh join segmen ini ye ➔ https://twitter.com/Miss_SyahBaNu

6➽Follow saya di Instagram dan saya akan follow korang balik di IG, bagi yang tiada Instagram pun boleh join segmen ini, dont worry hehe ➔ https://www.instagram.com/miss_syahbanu/

7➽Selitkan sekali ucapan birthday untuk saya dan ucapan birthday yang paling best dan menarik akan direview blognya serta banner blognya akan diletakkan dalam blog ini selama seminggu.

Dear Miss Syah Banu,

1st of all, semoga segmen anjuran Miss Syah Banu ini akan sukses.


myspace comments

Potong keknya..potong keknya..potong keknya sekarang..

Semoga Miss Sha Banu terus sukses dalam apa jua bidang yang diceburi. Moga terus sihat sejahtera hendaknya.

Teruskan berblog ye.. Keep in touch

8➽Untuk Bloglist pula, saya akan memilih 10 blog atau lebih untuk dimasukkan ke dalam bloglist blog ini, cara pemilihan blog untuk bloglist adalah secara random. Saya jarang tukar blog2 yang berada dalam bloglist saya, jadi memang untung pada sesiapa yang join segmen ini dan terpilih kerana link blog korang akan berada dalam bloglist saya untuk jangka masa yang lama gitu.

➽ Segmen ini tamat pada 28 April 2017, 11:59 malam.

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. SESI TERJAH BLOG RAKAN BLOGGER

    Goodluck kak mar!

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    BalasPadam
  2. thanks sbb sudi join dan Terima Kasih atas ucapan birthday tu :)

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,

    mya singgah blogwalking dari segmen yang sama.

    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/04/segmen-blogwalking-bloglist-by-miss-banu.html

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code