Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Hadiah Sempena Hari Guru 2017

Assalamualaikum

Hadiah Sempena Hari Guru 2017 | Sudah ada anak bersekolah, mulalah fikir macam-macam. 16 Mei merupan Hari Guru di Malaysia. Haruslah ada beri hadiah pada cikgu-cikgu Cik Aisyah. Cikgu Cik Aisyah hanya 2 orang.
Mereka sudah berjasa memberi pendidikan pada anak saya.

Berjasa mengajar anak saya.
Berjasa menyediakan makanan untuk anak saya.
Berjasa menjaga dan memantau anak saya.
Berjasa cebukkan kencing berak anak saya.

Banyak pula bila dah mula menaip ni..

Sempena hari guru, saya tempah bantal bersaiz A6 ini untuk cikgu-cikgu di sekolah Cik Aisyah.



Saya tempah di mana?



Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Selamat hari guru.Share video ini Sempena Hari Guru Malaysia.(^_^).

    BalasPadam
  2. Wahhhh..Cantik..Janji cikgu happy...Bile happy, dia pun happy je nk jaga anak2 kite..huhu

    BalasPadam
  3. cantik bantal tuh, msti cikgu2 cik Aisyah pun suke

    BalasPadam
  4. perghhh untung jadi cikgu aisyah dapat hadiah comel..


    - Hernee Nazir -

    BalasPadam
  5. last minit anak bg tau ada sambutan hari guru kat sekolah agama sempat beli kuih muih je..haihlah anak hahaha..selamat hari guru semua

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code