Teh Tarik Kurang Manis Boh

12:00 PTG

Assalamualaikum

Teh Tarik Kurang Manis Boh | Nak share resepi teh tarik kurang manis yang kaww dan sedap pada saya. Tak susah, semudah ABC.

Cuma perlu koyakkan sachet, masukkan dalam mug dan bancuh dengan air panas. Kacau. Tadaa... Ready to drink.

Tersuka pula minum teh tarik 3in 1 ni. Rasa teh dia pekat. Saya beli di pasaraya dengan harga RM14.90/ 12 sachet.

Terkejut pula tengok bil. Ngeh..ngeh.. Main ambil dan bayar je kan. Sebab sebelum ni saya beli dengan harga tak sampai RM13 tak silap. Cubalah kalau nak tau kaww ke tak.




You Might Also Like

6 comments

  1. assalamualaikum mar....mmg sedapkan layankan jer...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  2. mungkin sesuai dengan selera tasha yang tak suka makan benda manis.

    BalasPadam
  3. Alahai tergoda pulak saya dengan teh tarik Mar promote.. Kena standby stock kat rmh, bila teringin terus bancuh, semudah A B C ��..

    BalasPadam
  4. kak mar.. mak busyra pun tiap kali pergi tesco msti beli ni. wajib.. hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.