Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Drama : Ku Kirim Cinta

Assalamualaikum

Drama : Ku Kirim Cinta | Terjatuh cinta pula dengan drama ni. Minat dengan Redza Rosli ni. Lakonan dia bersahaja dan cool.


Sinopsis Drama Ku Kirim Cinta ( Akasia TV3)

Zarul dan Nisha terkenal sebagai pasangan paling romantik di kolej mereka. Kehebatan Zarul merangkai ayat-ayat cinta memang memukau.

Selepas menamatkan pengajian Diploma, Nisha ditawarkan belajar di Australia, manakala Zarul meneruskan pengajian ijazah di tanah air. Ketika Nisha di Autsralia, percintaan mereka diteruskan lewat e-mail dan WhatsApp.

Setahun kemudian, Zarul disahkan menghidapi leukimia tahap kritikal dan hayatnya tidak lama. Zarul menyembunyikan penyakitnya daripada Nisha dan membalas kiriman rindu Nisha seperti biasa.

Apabila keadaan Zarul makin kritikal, Zarul meminta sepupunya Farhan menyamar sebagai dia untuk membalas e-mail dan WhatsApp Nisha kerana tidak mahu pelajaran Nisha terganggu. Jika dia ditakdirkan meninggal, Zarul mahu Farhan terus melayani Nisha sehingga Nisha habis belajar.

Cuma tak berapa suka dengan watak Nisha lakonan Ayda Jebat yang agak garang kalau bercakap. Kalau marah pun, tak perlu tunjuk sangat kemarahannya dengan semua orang.
==============

Watak Nisha dalam drama ni pada saya agak garang. Tak berapa suka bila dia marah-marah Liyana hanya kerana ada perasaan tak puas hati dengan Farhan.

Terlepas nak tengok drama ni? Jangan risau, jom kita marathon tonton di SINI.



Catat Ulasan

1 Ulasan

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code