Gunting Rambut Sebelum Raya

By Mar Mansor - 8:00 PG

Assalamualaikum

Gunting Rambut Sebelum Raya | Hari raya semakin hampir dan semakin suntuklah waktu untuk membuat persiapan raya. Hari ahad lepas, kami ambil kesempatan untuk potong rambut Alif. Rambut Alif dah panjang, dan dah dekat-dekat raya baru potong, jimat sikit duit potong rambut.

Tak sangka pula dia boleh meratap hiba macam tu. Yelah kan, semakin dia membesar dia semakin faham situasi. Perasaan takut tu mula menebal dalam diri.

Kelam kabut amoi ni nak gunting rambut Alif. Alif pula serba tak keruan. Saya perlu ada di hadapannya sepanjang proses potong rambut.


Adalah senyap sekejap, kemudian sambung balik menangis. Alahai Alif..


Tada...

Kita dah gunting rambut..


Handsome tak kita?


  • Share:

You Might Also Like

7 comments

  1. hooray makin segak daa aliff =D ank buah ju pun dah bgunting ahad lepas juga =D

    BalasPadam
  2. makin handsome la dia lepas gunting rambut ni...

    BalasPadam
  3. tak biasa lg, nnti dh makin bsr msti dia tak nngis nya...
    dulu2 masa kecik aiyan pun nngis... lama2 dh makin bsr dia lak yg mintak gunting rambut klu rasa rambut dia dh panjang

    BalasPadam
  4. Alahaiii.. sama cam anak lea.. meraung macam kene dera aje gayanya bila p gunting rambut.. haduii.. Tak sampai hati tgk..

    BalasPadam
  5. alahaiii cutenya dia gan rambut barunya tu

    BalasPadam
  6. Handsome lahhhh, ok laa cmni, ramai awek cun nak nantiiii..hahaha

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.