Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

K Pop Kimbap

Assalamualaikum

K Pop Kimbap | Minggu lepas ada rakan sekerja ajak order kimbap. Apa lgi, order jugalah. Sebab belum pernah rasa lagi. Apa itu kimbap? Kimbap merupakan makanan Korea. Seakan sushi yang berasal dari Jepun. Cuma pencicahnya yang agak beza sedikit. Peminat kimbap mesti lebih tau.

Peminat kimbap sekitar Pasir Gudang, Masai dan Johor Bahru boleh cuma K Pop Kimbap ni. Ada pelbagai set bagi memudahkan penghantaran.



Apa yang saya order?
Saya order cheezy kimbap mix saiz kecil. Cheezy set, Set C (berkembar) berharga RM8.50.



Pertama kali saya makan kimbap. Pada saya lebih kurang makan sushi cuma mungkin isinya yang berbeza. Pencicah yang disediakan sekali seakan sambal kicap (pek berwarna hitam) dan cheese (pek berwarna kuning) seakan cheezy di kepci.

Order di mana?



Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Menarik menunya.. Kalau dekat boleh try..

    BalasPadam
  2. pek warna hitam tu soya souce,kalau ada wasabi tu pun sedap...uih..meleleh air liur

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih kak eda for info.. tengok la tu kan tekak melayu.,.sambal kicap saya tibai..huhu

      Padam
  3. menariknya, mcm2 betul ada jual kt sana yek, kt sini tak penah jumpa lg org jual kimbap nih... klu ada msti akak nk oder... akak peminat makanan korea hehehe...

    BalasPadam
  4. aiseh..!! kat penang xdak pun benda cemni..! please Kpop Kimbab tolong datang Penang..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code