Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kitchen Organizer Murah

Assalamualaikum

Kitchen Organizer Murah | Sudah pasang angan-angan untuk 'mewarnai' barang dapur serba hijau. Hijau pucuk pisang. Tempoh hari ternampak iklan di page FB, ada seller menjual kitchen organizer. Nampak cantik dan kemas.

Terus whataps seller tapi harganya agak mahal pada saya. Entah macamana, termasuk pula Shopee. Terus cuci mata. Harga jualan juga tidak semahal seller di FB. Terus saya beli. RM56, free postage.

Penghantaran cepat dan pantas pula tu. Selang sehari, barang sudah saya terima. Terkejut juga bila sudah terima, saiznya agak besar juga. Tapi, setelah diadjust ruang, cantik je ia terletak di situ.

Hasil selepas mengemas. Nampak lebih kemas dan jimat ruang.


Cuma, satu yang saya tak berkenan adalah tempat letak rempah ni. Pada sangkaan saya ianya kedap, tetapi rupanya ia ada ruang dan ianya tidak bertutup. Terus saya ubah suai dengan menggunakan barang yaang sedia ada untuk menggantikan ruang ini.

Pada saya, inilah salah satu kekurangannya.


Tapi, sekurang-kurangnya dapur saya nampak lebih kemas.


Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Menarik idea untuk kemaskan dapur, nak memasak pun jadi senang

    BalasPadam
  2. Tap memang betul. Bila ada benda ni dapur lebih jadi organize.

    BalasPadam
  3. Ibu pun nak juga lah, pelaburan bijak ni

    BalasPadam
  4. bagus jugak design mcm ni ye.. complete set.. x yah asing2 kan mar..

    BalasPadam
  5. Boleh hadiahkan kat mak ni

    Singgahlah sini,
    http://tarotthefool.blogspot.com/2018/01/memohon-sumbangan-untuk-program_21.html

    BalasPadam
  6. cantiknya...nampak kemas dengan kitchen Organizer tu kan

    BalasPadam
  7. yelah xde penutup kedap udara tu abislah bahan2 rempah tu masuk angin ke kan..tp tempat organizer tu mmg jimat ruang..dan jadikan dapur lebih kemas

    BalasPadam
  8. Wah, cantik rasa macam nak cari juga satu...

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code