Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Pembaharuan Roadtax Kereta 2018 di MyEg

Assalamualaikum

Pembaharuan Roadtax Kereta 2018 di MyEg | Semalam saya dah renew insurans dan roadtax cik viva saya di MyEg Tesco Seri Alam. Tak silap saya, sejak saya beli cik viva pada Januari 2010, kali ni sudah 5 kali menggunakan perkhidmatan MyEg.

Pada saya, perkhidmatan mereka sangat mudah dan cepat.


Hadiah hari jadi cik viva setiap tahun. Saya ambil insurans Etiqa lagi. Untuk tahun ke-8, bayaran insurans termasuk upah dah roadtax semua berjumlah RM372.20. Mujur kereta comel. Kalau kereta cc besar, lagi besar lah jumlah kena sediakan.






Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. alamak road tax mati hujung bln ni..

    BalasPadam
  2. Ekin pun akan gunakan perkhidmatan myEG untuk roadtex. mudah dan cepat!

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code