Rombongan Tadika Ghufran ke Hello Kitty Town

By Mar Mansor - 8:00 PG

Assalamualaikum
Rombongan Tadika Ghufran ke Hello Kitty Town | 7 April 2018 - Tadika Ghufran Anak Soleh, tempat Cik Aisyah bersekolah mengadakan rombongan ke Hello Kitty Town, Nusajaya.
Kami diminta berkumpul di Tadika jam 7.40 pagi. Tidak perlu bawa makanan atau minuman dengan bayaran RM70.


Ini merupakan pengalaman pertama Cik Aisyah menaiki bas. Lama juga kami menunggu sehingga bas gerak.


Selebihnya gambar ihsan dari Tadika Ghufran. 

Baru sampai, turun bas dan beratur dahulu.


Mereka bergambar beramai-ramai.


Bermula dengan Hello Kitty Town.

Aktiviti mewarna.

Aktiviti membuat biskut.

Persembahan Hello Kitty.

Permainan di Hello Kitty Town.

Makan tengahari topup tenaga.

Kemudian, mereka ke tingkat atas pula.

Bergambar bersama Bob the Builder.

Persembahan Thomas & Friends.



Ni dah balik.

Tengok gambar yang cikgu share, hampir ke semua murid tidur di dalam bas waktu perjalanan pulang. Mana tidaknya, seharian berseronok di Hello Kitty Town.

Gambar yang dibawa pulang. Sekeping RM10.



  • Share:

You Might Also Like

9 comments

  1. Bab ni anak- anak la happy kan..dulu masa kakak dania tadika kena paksa mak ayah ikut sekali..rombongan ke KL je pun..padahal dah berpuluh2 kali pergi masa tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak-anak kecil memang sentiasa nak main je. rombongan ni takde paksaan untuk ibu bapa pergi atau tak.

      Padam
  2. Assalam ..
    Seronoknya anak-anak, kalau Emaknya dpt ikut sekali, pun lagi seronok kan hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam sis lin,
      emaknya tak dapat ikut sebab ada adik Alif kuat merajuk.

      Padam
  3. syoknya pi rombongan..mak ayah pun pergi jugak kan best

    BalasPadam
  4. wah syoknya kakak pergi hello kitty town..aunty juju pun tak sampai lagi

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum & Selamat pagi. Ibu singgah blog walking. Semoga murah rezeki sis mar.

    Bestnya ghufran jumpa helo kitti

    BalasPadam
  6. Ros tak pernah pergi. Teringin juga nak pi walau dah dewasa. Hihihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.