Tergoda Dengan Isketambola

By Mar Mansor - 8:00 PG

Assalamualaikum

Tergoda Dengan Isketambola | Dek kerana terpengaruh dengan isketambola kari pekat Sis Lin, gigih la mencari juga. Tak pernah tau ada ketam jenis ni. Sesaja je la nak rasa maka belilah sekilo. En.suami beli di pasar borong pandan dengan harga RM5 sekilo.

Pertama kali saya melihat ketam bulat-bulat macam ni. Comel pulak. Badan kecil, sepit besar.

Hai comel tak saya?


Graaaaa.. tunjuk sikitnsepit.


Isketambola ni saya masak lemak cili api. Sedap, rasa macam ketam juga cuma isi dia tak banyak sangat.


  • Share:

You Might Also Like

16 comments

  1. haha..isketambola ek...nampaknya akak pun kena cuba jugak ni

    BalasPadam
  2. Waaa dia dah cuba ye. amacam ? Sedap tak, Sis sukaaa he he he

    BalasPadam
    Balasan
    1. haruslah cuba juga. tergoda dengan sis katakan...

      Padam
  3. assalamualaikum mar...wah ketam comel ni yer...isketambola alkisahnya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam mama.. ini semua sis lin yang ajar..

      Padam
  4. hehehe.. banyak pengaruh si Lin sejak dia buat kambek ni kan

    BalasPadam
  5. amboii memasing dah merasa isketambola ekkkk.
    Uyul Rosli | JDTBlogger

    BalasPadam
  6. lahhh... akak ingat mcm filem zmn dulu2 tu... isketambola...
    rupanya ketam betul... biar betul diak, rm5 sekilo????
    gila murah... bsr mana ketam nih? cer tunjuk yg dh siap msk nk tau saiz.... jakun kejap akak ni

    BalasPadam
  7. Ibu singgah blog walking hari isnin sis mar. Bestnya makan ketam.

    BalasPadam
  8. Mama datang singgah blog walking blog sis mar. Pengaruh cerita 3 abdul isketambola da.

    BalasPadam
  9. Besarnya ketam tu. Puas makan walaupun seekor.

    BalasPadam
  10. Selamat petang puan. Saya singgah blog walking. Makan ketam yang segar memang manis.

    BalasPadam
  11. dah lama x masak ketam..tp ketam ni mmg comel hihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.