Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

JDT Blogger di Swiss In Hotel JB

Assalamualaikum

JDT Blogger di Swiss In Hotel JB | Preview Ramadan ke 2 di tahun 2018. Jemput baca entri penuh di SiNi ye. Saya ni kayu, tak pandai bergambar. Kena latih lagi kot bagi lembut. Hahaha..
Inilah antara JDT Blogger yang join preview ramadan di Swiss In Hotel tempohari. Kalau nak tahu, hujan lebat sangat pada hari tersebut. Dengan jalan jammed bersaingan orang balik kerja, putih sampai jalan tak berapa nampak sebab hujan lebat sangat.

 Tawakal saja saya driving dengan ditemani Cik Aisyah di seat sebelah. Bak kata Cik Aisyah, "ibu kan kuat, berani. Ibu boleh lakukan".  Gelak dalam hati..
Di lobi hotel, sebelum dipanggil masuk ke Rileks the Cafe.

Ni muka dah kenyang semua ni.


Bila dah banyak kepala bertembung, kecoh jadinya.


Saya takde di gambar terakhir ni sebab saya dah rushing balik dahulu. Sebelum turun tangga tu saya cari juga manalah PR yang menjemput kami ni, eh tak persan pula. Lupa pula dia pakai baju apa. Tu terus je turun, malu juga masa tu dan rasa serba salah. Yelah orang dah jemput kan.

Maka, tak dapatlah saya shopping bag warna oren macam diorang tu.

Sorang satu beg. Macam ada baju raya dalam tu.

Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. wow bestnya
    kalau dekat dah join

    BalasPadam
  2. Wah, rasa macam nak pindah Johor kalau macam ni ! :D

    BalasPadam
  3. kalau ada baju raya dalam tu kan best..

    BalasPadam
  4. Ibu Singgah Blogwaking. Salam rabu & selamat mengngundi kepada mar. Bagus bila ada komuniti blogger yang aktif ni

    BalasPadam
  5. Alahai bestnya..tak pernah lagi pergi event blogger camni..

    BalasPadam
  6. jumpa tahun depan kalau ada rezeki kat sini lagi..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code