Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Pengaruh My Little Pony

Assalamualaikum

Pengaruh My Little Pony | Sekarang kan musim My Little Pony kan. Mana-mana anak dara suka dengan watak-watak dalam kartun ni. Tidak ketinggalan juga Cik Aisyah saya. Dia teruja dengan mainan pony ni. Kebetulan pula tupperware ada edisi limited botol air my little pony ni. Saya try jugalah letak nama tempohari, kot lah ada rezeki. Cuma harganya agak mahal berbanding botol biasa.

Entah la ye. Sebenarnya ibu dia yang teruja nak beli ke apa ni. Tapi memang betul pun. Keterujaan saya untuk memiliki barang agak nampak sejak mengandung ke-3 ni. Saya tidak mengidam makanan sangat tapi mengidam nak membeli barang pula. 
Ini ibu punya

Ini Aisyah punya.

Tapi, Cik Aisyah punya masih tersimpan kemas di dalam kotak sebab botol ni agak besar untuk dia bawa ke sekolah. Tak sesuai pula pada saya. Saiz 750 ml kan. Kalau saiz 500 ml sesuailah.



Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. cantiknya botol tu.. sha pun teruja nak beli.. hahaha

    BalasPadam
  2. eh comel pulak botol ni...jangan sampai saya pun terpengaruh kang! hahaha

    BalasPadam
  3. ikut hati hari tu nak beli..Tapi disebabkan kecil je..So tak jadilah nak beli..Tapi cerita little pony tu bukan je Naura je yang tengok, umi dia pun sama jugak sebab terpengaruh tengok dengan dia sekali...hahahaha

    BalasPadam
  4. adik sayapun minat my little pony hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code