NIQA Hijab Awning Starch

By Mar Mansor - 1:52 PTG

Assalamualaikum

NIQA Hijab Awning Starch | Saya tau ramai pencinta tudung bawal di sini. Salah seorangnya adalah saya sendiri. Sejak mata bertambah rabun ni, lama sudah saya tidak mengenakan contact lens. Bila berkaca mata, tudung yang sesuai dengan bentuk muka saya hanyalah tudung bawal.

Lambakan jenama tudung di pasaran membuat kita rambang mata. Memang ada pelbagai jenis kain dan corak. Pilihan utama saya material jenis chiffon voile sebab ia mudah dibentuk. Tapi, kadang kala tudung yang orang lain mudah bentuk, kita pula rasa susah. Eh..tak onpoint la.. Geram rasanya kan.

Langkah penyelesaian yang mudah bagi saya, inilah yang perlu korang miliki. NIQA Hijab Awning Starch dicipta khas untuk tudung yang sukar dibentuk. Kadang-kadang tudung yang sudah makan tahun pemakaiannya pun akan lembik, tapi dengan produk ni pembentukan tudung tu lebih ohsem!


1 botol mengandungi 250ml, memang boleh tahan lama. Ternyata tak rugi beli. Mudah pula dibawa ke mana-mana.


Cara penggunaannya juga mudah. Mula-mula korang seterika tudung korang tu. Kemudian seterika pula bahagian yang mahu dibentukkan.


Goncang dahulu botol NIQA Hijab Awning Starch sebelum sembur ke tudung korang. Semburannya sekata dan lembut tau. Tak perlu korang risau jika tersembur banyak. Setelah sembur, korang seterika lagi tempat yang disembur tu. Bau pun wangi sangat. Apa yang lebih menarik ianya sesuai untuk semua jenis fabrik. Ia juga tidak meninggalkan kesan berbelak selepas digosok.


Ok, done! Boleh sarung tudung dengan senang hati.


Cantik terbentuk kan tudung sis. Onpoint sampai petang. 





Berminat? Wassap sini untuk order;
https://wa.me/60197095318




  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Mood boleh rosak bila pakai tudung bawal kelepet-kelepet.Aduh.Bila ada kemudahan macam ni,memang membantu sangat.

    BalasPadam
  2. Nak cuba jugak la untuk tudung bawal. Fiza ni dari dulu tak reti nak bentuk tudung bawal

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.