Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Jatuh Cinta Dengan Elise Wallet Dari JOVI Leather

Assalamualaikum

Jatuh Cinta Dengan Elise Wallet Dari JOVI Leather | Saya ni bukanlah seorang yang suka memiliki barang berjenama. Meski begitu tidaklah bermakna saya taknak memilikinya langsung. Ada certain barang akan saya utamakan kualiti meskipun mahal. Yang penting hati saya puas.

 Saya ni jenis sayangkan barang. Senang kata, selagi barang tu elok, selagi itu saya gunakan dan tak mungkin akan beli mahupun ganti baru. Yelah bukan senang nak cari duit kan. Jadinya, setiap barang amatlah berharga meskipun cuma berharga RM20!

Ya, purse saya berharga RM20 sahaja. Pakai dah 2 tahun tanpa berganti. Saya tak kisah takde jenama, murah, yang penting ianya elok dan barang-barang saya pun selamat. Masuk ke tiga tahun ni tali putus lah, zip tanggal lah. Memang perlu diganti baru. Maka, bermulalah misi pencarian purse baru.


Apa yang korang titikberatkan dalam pemiliham beg duit ni?

Kalau saya, ciri-ciri utama dalam pemilihan purse haruslah mempunyai banyak tempat slot kad. Kad banyak sangat dan perlu dibawa ke mana saja. Kad pengenalan sendiri, kad pengenalan anak-anak, anak je pun dah tiga, termasuklah kad lesen. Ini semua penting. Belum lagi kad-kad point.

Kemudian, purse haruslah berbentuk panjang sebab saya tak suka duit terlipat-lipat dalam beg duit. Ciri lain, saya gemar beg duit berzip kerana lebih selamat berbanding jenis button. Dan yang pasti sedap mata memandang.

Selelah membuat perkiraan, inilah pilihan saya. Elise Wallet JOVI Leather


Kotak pun dah ekslusif. Amat sesuai dijadikan hadiah untuk insan tersayang.  Buka kotak, ada balutan kain pula. Cukup surprise ni.


Dan inilah dia beg duitnya. Cantik sangat kan?
Ia diperbuat dari kulit lembu yang dikeringkan. Lebih meyakinkan setiap pembelian disertakan jaminan 369 hari.

Apa yang lebih menarik kita boleh request untuk tulis nama kita / engrave name secara percuma. Sekarang tengah offer tau, harga beg duit cantik ni hanya RM189. 


Untuk lebih lanjut, boleh ke FB JOVI Leather. Terdapat pelbagai produk menarik lain di situ.












Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. Ini yang boleh tulis nama tu ke Mar?
    Ada nampak gak lalu kat FB.. ingat nak beli juga laa.. lawaa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. iye sis. tengah cari purse, iklan ni muncul. cantik menggoda.

      Padam
  2. Memang cantikkk.. Saya ada niat nak beli yang siap boleh tulis nama tu.. tapi.. Purse elok lagi.. so simpan balik niat.. hehe

    BalasPadam
  3. cantik jugak purse tu! setuju dengan akak, ada barang yang kita nak kalo boleh branded sebab kualitinya..tapi ada barang, takde jenama pun takpe asalkan boleh guna sebab tu pun kira kualiti juga..

    BalasPadam
  4. my purse pun murah je deknon..hahahah...nampak cantik terus beli.Kat pasaraya ku je..hahahahah..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code