Produk Bumiputera

Levea Susu Kambing Super Sedap Dan Penuh Berkhasiat

8:00 PG

Assalamualaikum


Levea Susu Kambing Super Sedap Dan Penuh Berkhasiat | Seperti yang telah sedia maklum, susu kambing adalah makanan sunnah. Memang banyak khasiat yang terkandung dalam susu kambing.

  Levea Susu Kambing 
Ianya terhasil untuk menggalakkan lebih ramai lagi penggemar susu kambing. Malah akan menjadikan ianya satu amalan harian. 


Kepakaran kami adalah membantu anda mendapatkan susu yang BERKHASIAT dan TERBAIK untuk diri dan seisi keluarga. Levea Susu Kambing dijamin BERKUALITI TINGGI dan eklusif.

Susu kambing tanpa kolegen yang diperkaya dengan antioksidan dan vitamin & mibneral serta kalsium dan protin yang tinggi. Ia akan membantu anda menyelesaikan rantaian punca masalah anda. Ramai yang telah kembali sihat cergas bersama Levea.



Levea Susu Kambing mengandungi  lebih 11 khasiat semulajadi yang sangat baik dan diperlukan untuk kesihatan;

Kandungan Levea Susu Kambing
- Ginko Biloba
- Almanna Arabic Gum
- Probiotic - Madu
- Kurma
- Kismis
- Grape seed
- Buah Tin
- Pegaga
- Sunflower seed oil
- Vi tamin & Mineral
- Protein & Kalsium

Levea Susu Kambing diformulasikan khusus;
- Untuk anak 2 tahun ke atas
- Untuk pelajar
- Untuk ibu hamil
- Untuk ibu yang menyusukan anak
- Untuk wanita yang merancang hamil
- Untuk Golongan Dewasa lelaki dan wanita
- Untuk golongan Warga Tua
- Untuk Penjagaan Kulit
- Untuk Mengawal berat badan
- Untuk yang Berpuasa

Kesan Awal Penggunaan
Pengambilan Levea Susu Kambing secara konsisten :
- Lebih cergas apabila bangun di awal pagi
- Perut rasa lebih selesa dan lawas
- Rasa lebih bertenaga dan focus semasa belajar
- Daya ingatan menjadi lebih baik
 - Paras gula dalam darah terkawal
- Susu ibu menjadi lebih kekuningan dan banyak
- Anak tidur malam lebih nyenyak
- Batuk berkahak akan hilang dan sembuh dengan lebih cepat
- Lebih sihat dan jarang demam serta selsema
- Cepat sembuh dari demam serta selsema
 - Kulit menjadi lebih cantik dan lembap
- Mengurangkan gejala bayi kuning ( jaundice)
- Membekalkan tenaga yg berpanjangan ketika berpuasa ( tidak lapar)


Cara penggunaan
- Bancuh 2 scoop Levea Susu Kambing bersama air panas atau suam. Kacau sebati dan minum.

  Testimoni 
Antara testimoni pelanggan mereka;

❤❤❤❤❤

 Testimoni saya pula;

Levea Susu Kambing ni sangat sedap! Serius, tak tipu. Rasa dia lemak-lemak berkrim, tak manis, dan takde bau hamis. Rasa vanilla yang sedap. Bila dah minum, tau lah tak cukup secawan punya.

Kali pertama minum, kebetulan mengalami kembung perut di siang hari, tak sangka, lepas minum ayik nak membuang angin je. Tanda dalam badan banyak angin kan. Semoga badan lebih cergas bila angin dalam badan dah terbuang.

Bagaimana nak dapatkan produk ini?
LEVEA RESOURCES (JR0071916-V)
HQ = +60 11 1070 8189 / +60197005786
Email : levea.hq@gmail.com


Info

Susu Kambing Estrak Madu Lebah

9:00 PG


Susu kambing merupakan antara makanan sunnah. Saya seorang penggemar susu. Kalau tak minum susu tu macam ada satu kekurangan pula. Tidak kisah susu apa pun, saya minum je.

Sejak mengandung, saya amalkan minum susu kambing dan tidak jemu untuk mencuba apa jua jenama yang ada di pasaran.

Baru-baru ni ternampak di fb ada penjual menjual susu kambing yang murah. Uit,,memang takde lah pernah jumpa susu kambing murah macam ni.


Susu kambing apa tu?


Ini dia..



Minuman Pra Campuran Susu Kambing Asli Ektrak Madu Lebah
Susu kambing ini lazat, berkhasiat dan kaya dengan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh setiap orang.

Kelebihan dan khasiat susu kambing antaranya adalah:
 Mencegah kanser, merawat gastrik, ulser perut dan asma.
 Mencegah penyakit kulit, migrain dan masalah pencernaan makanan.
 Menguatkan paru-paru dan sisten imunisasi badan.
 Mengawal kadar gula dalam darah.
 Meningkatkan daya ingatan ,kepekaan dan tumpuan.



Pada saya, rasa susu ni sedap. Lemak-lemak manis. Sesuai diminum seisi keluarga.

Saya beli di mana?
Confirm harga kasih sayang..


Dikeluarkan oleh:
INTAN BIOTECH INDUSTRIES SDN BHD
Diedar & Dipasarkan Oleh:
ITTIBA SUNNAH ENTERPRISE(001878212-K)





Produk Bumiputera

Susu Kambing Ar Rayyan

9:00 PG


Susu formula adalah pilihan terakhir bagi ibu yang kekurangan susu badan. Usah terlalu memandang negatif para ibu yang memberi susu formula kepada bayi mereka.

Pemberian susu formula juga bergantung kepada keserasian bayi tersebut. Ada yang alah pada susu lembu. Bagi saya, susu formula apa pun ok asalkan tidak mendatangkan mudarat pada anak.

Selepas Alif berusia 6 bulan, sudah diberi sedikit solid food, saya mula berkira-kira untuk memberikan susu kambing R Rayyan. Alif, tiada alahan atau masalah apa-apa, cuma saya mahu cuba susu ini.


-----------------------
Susu Kambing merupakan susu terbaik selepas susu ibu. Kandungan Kalsium dan Phosporos yang terkandung di dalam susu kambing hampir sama dengan susu ibu.
Jumlah protein, vitamin A, mineral dan zat besi dalam susu kambing ternyata melebihi dari susu lembu.

Susu Kambing mempunyai sifat alkali yang mampu membantu memaksimumkan penyerapan zat dalam badan dan menurunkan kadar asid dalam darah. Juga meningkatkan daya imunisasi badan dan menyah-toksid dalam darah.

Susu Kambing mempunyai saiz molekul yang kecil berbanding susu lembu bagi mempercepatkan penghadaman.  Mengandungi faktor bio-aktif seperti IGF-1 yang tinggi dan asid CLA (conjugated linoleac acid) sebagai agen anti kanser. Selain dari sudut kesihatan, penggunaan susu kambing yang konsisten mampu memulihkan tenaga batin.
-----------------------

Pada permulaan, seorang seller bermurah hati memberikan sample susu tersebut dan postage juga dia tanggung. Alhamdulillah, rezeki Alif. (Ada kisah disebaliknya).


Sample susu, 4 pek kecil untuk 4x bancuhan.


Kemudian, saya membeli 2 pek lagi. 1 pek mengandungi 550gram susu. Untuk Alif, tentulah saya beri susu Langkah 1. 

Memilih susu ini sebab ia mengandungi makanan sunnah. Susu ini berbau buah-buahan. Rasanya pula lemak-lemak manis dan ada bau wangi buah.


Langkah satu untuk bayi berusia 2-24 bulan.


 Susu Kambing Ar Rayyan 

Merupakan ramuan yang diiktiraf sebagai bahan terulung dalam ilmu perubatan Islam. Susu Kambing yang diperkaya dengan estrak Habbatus Sauda yang telah dipanggang dengan madu dan estrak Stevia sebagai pemanis 100% semulajadi dan tidak mudarat.

Ketiga-tiga campuran ini adalah gabungan terbaik untuk kesihatan, kecantikan dan kecerdasan minda kerana ianya bersifat alkali. Mengandungi protein, vitamin, potassium, mineral dan zat besi lebih tinggi dan lebih cepat cerna berbanding susu lembu.

SK Ar-Rayyan juga diperkaya dengan Bee Pollen Al-Dahabiyah dari Tanah Arab yang mampu menguatkan sistem imunisasi dalam badan untuk pesakit darah tinggi, lemah jantung, sakit sendi, diabetes, gout, asma dan batuk kering.

Juga bersesuaian untuk mereka yang kurang susu badan atau baru menjalani pembedahan kerana bahan-bahan yang terdapat dalam SK-Biomanis ini saling bekerjasama dalam memberi kesan holistic (holistic effect) dalam proses penyembuhan semulajadi. Ianya juga tinggi dengan Omega 3 dan 6 yang merupakan nutrisi yang membantu untuk meningkatkan daya ingatan dan kecerdasan akal.


1 pek = 550gram.
1 pek berharga RM46
Harga dapat lebih murah apabila membeli dengan pek yang banyak
Saya beli 2 pek pun dah dapat diskaun tau.

Bagi yang berminat dengan SK R Rayyan, boleh hubungi pengedar sah mereka,
Pengedar Johor Bahru
Ida : 019-7004082 (Whataps)



Celoteh Je

Stok Wajib

8:30 PG


Setiap kali gaji, wajib re-stok susu formula dan diapers Aisyah. Susu wajib beli 3 pek sekaligus. Diapers pula tidak menjadi satu kepentingan sangat sebab pakaikan ketika dia tidur sahaja. Tapi, tetap beli untuk buat stok.

Untuk diri sendiri, stok wajib saya tidaklah wajib beli setiap bulan. Beli bila stok sudah hampir habis dan kebanyakkan barang wajib saya bertahan hingga berbulan-bulan.

Stok wajib saya. Cuma Lazz susu kambing saya beli tiap bulan sepanjang tempoh kehamilan.





Pengalamanku

Kebaikan Lazz Susu Kambing

8:30 PG


Hasrat di hati, sepanjang mengandung ingin mengamalkan produk berasaskan sunnah. Susu kambing merupakan salah satu pilihan mudah. Sebab hari-hari perlu minum susu untuk menambahkan kalsium dalam badan.

Saya baru mencuba Lazz susu kambing yang sedang hangat di pasaran. Ia menjadi pilihan saya kerana ia mengandungi campuran kurma sekali. Susu kambing diperkaya dengan vitamin C, manakala Kurma pula mengandungi Iron dan asid folic.

Sedikit info yang saya ingin kongsikan bersama.


Khasiat Untuk Trimester Pertama:-

  • Membantu menguatkan rahim.
  • Menyeimbangkan hormon ibu hamil.
  • Mengurangkan rasa pahit di mulut dan sekaligus mengurangkan gejala loya dan mual.
  • Mencegah sembelit dan buasir.
  • Membekalkan nutrisi lengkap untuk bayi dalam kandungan.
  • Mengandungi kalsium, protein yang tinggi.
  • Membantu meningkatkan HB.


Khasiatnya Untuk Trimester Kedua:-
  • Badan ibu terasa ringan dan bertenaga untuk melakukan aktiviti harian
  • Berasa kenyang walaupun di waktu malam sekaligus mengurangkan risiko diabetes.

Khasiat Untuk Trimester Ketiga:-

  • Membantu mengurangkan risiko anak terkena penyakit kuning.
  • Membantu membekalkan tenaga sebelum bersalin.
  • Menguatkan tulang bayi.
  • Mengurangkan kadar sensitif kulit bayi sewaktu dilahirkan.



Lazz susu kambing juga sesuai diamalkan ketika tempoh berpantang bagi menyuburkan rahim dan memulihkan tenaga ibu.

Saya beli dari pengedar sah di Pasir Gudang. Harga, RM45 untuk sekotak (500gm). Minum sekali sehari dengan bancuhan 2 scope penuh boleh bertahan selama 1 bulan.



Bagi yang berminat untuk mencuba Lazz Susu Kambing,
boleh hubungi,
Syafiah - 017-3877464 (whatAps)
COD kawasan sekitar Pasir Gudang, Masai, Taman Daya.
Untuk lebih lanjut, boleh whatAps beliau.