Kuih Tradisional

Karipap Kentang + Telur

12:00 PTG

Assalamualaikum

Karipap Kentang + Telur | Dari buat sekadar suka-suka, siapa sangka ianya menjadi pendapatan sampingan saya. Karipap comel saya ni saiz agak comel tapi inti padat, tak rugi beli.

Pagi-pagi goreng karipap untuk jualan di tempat kerja.




Recipes

Roti Nan Cheese Homemade

8:00 PG

Assalamualaikum
Roti Nan Cheese Homemade | Nak uli doh sendiri tak pandai. Setakat buat lempeng tu pandailah kan. Makanya, beli saja roti naan yang sudah siap.


Bahan-bahan:-
Roti naan
Garlic spreas
Keju

1- Roti nan tu saya belah, boleh merekah pula. Kemudian, parutkan keju di tengahnya. Lebih banyak, lebih sedap. Tu intro je. Parut lebih la banyak-banyak.

2- Sapukan garlic spread ke atas roti nan tadi. Bakar.

3- Agak-agak dah garing kulit roti naan tu, dah boleh angkat dah. Keju pun dah cair kan.

4- Potong-potong dan makan.