Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Personalized Mug Menarik di WePrintGift

Assalamualaikum

Personalized Mug Menarik di WePrintGift | Teruja sangat bila personalized mug sudah sampai. Sekarang ni nak abadikan kenangan boleh je diletak di mana-mana.

Antaranya printing gambar kenangan di mug. Selalunya, mug yang korang ada hanya plain atau bercorak kan, apa kata kali ini cipta kelainan dengan printing gambar kenangan korang di mug.


Kenapa mug? Sebab mug adalah antara barang yang selalu kita guna. Selain itu, mug juga antara barang perhiasan mudah dan setiap rumah mesti ada.


Mana nak dapat Personalized Mug ni?
WePrintGift menawarkan lebih 3000 produk pilihan untuk korang. Produk yang ditawarkan semuanya berkualiti tinggi dengan reka bentuk yang sangat mesra dan hasil cetakan yang sangat tahan lama. Jaminan wang dikembalikan 100% diberikan serta bantuan khidmat pelanggan disediakan.

WePrintGift menggunakan teknologi percetakan permindahan haba untuk mencetak foto, nama atau mesej mengikut reka bentuk seperti yang diinginkan. Pelbagai pattern disediakan di laman web WePrintGift atau kita boleh mereka bentuk sendiri mengikut kreativiti sendiri dalam bentuk Adobe Photo atau ilustrator, kemudian dimuat naik dan dicetak.

Ciri-ciri Mug WePrintGift 
- Seramik
- Saiz 3.35" diamter dan 3.75" tinggi
- Mesra dishwasher dan microwave.
- Boleh didapati dalam 11 oz.
- Mug gred AAA dan kualiti premium.
- Dicetak penuh dengan monogram, logo dan imej permukaan.
- Boleh didapati dalam glossy dan matte.
- Tiada minuman order.
Cara Menempah Personalized Mug di WePrintGift
1- Pilih produk.
2- Reka design sendiri.
3- Tempah
Pihak WePrintGift akan whataps rekaan pilihan kita dahulu untuk pengesahan. Sebagai pelanggan, perlulah semak wording, gambar dan pattern pilihan. Jika pelanggan setuju, barulah pihak mereka akan proceed.
Untuk maklumat lebih lanjut dan tempahan, boleh layari
www.weprintgift.com
Email: enquiry@weprintgift.com
Facebook: weprintgift2017
Website: www.weprintgift.com


Catat Ulasan

7 Ulasan

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code