Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Sandwich Tart Cheese Bar

Assalamualaikum

Sandwich Tart Cheese Bar | Saya ni kategori peminat biskut raya. Baik biskut raya tradisional mahupun moden, saya mesti nak cuba. Tat nenas antara kuih raya legend yang saya suka. Cuma saya kurang gemar tat nenas gulung sebab saiznya yang chubby, penuh mulut bila makan.

Hari tu ternampak iklan sandwich tart cheese bar di Group FB, terus rasa nak rasa. Jadinya, kita order jelah.


Seller kata dia menggunakan 100 peratus pure butter (scs butter). Bila order baru dia buat, panas-panas dari oven. Ada 3 jenis inti iaitu blueberry, strawberi dan nenas. Ia dapat dibezakan bila tengok warna inti.

1 bekas berharga RM29, 32 biji. Kalau tanya saya, saya lebih suka inti blueberry, sedap berbanding nenas.

Kalau nak order, tekan je link wassap ni www.wassap.my/60127547446





Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Boleh dicuba nanti, blueberrry eh sedap.. nanti kita wsp dia.

    BalasPadam
  2. nampak sedap kena rasa ketiga-tiga flavor lah..

    BalasPadam
  3. Sedapnya..ni kalau order tak payah tunggu raya.sekarang pun boleh makan.hehehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code