Popia Nestum Cik Aisyah

By Mar Mansor - 8:00 PG

Assalamualaikum

Popia Nestum Cik Aisyah | Entri lepas ada saya ceritakan mengenai apron ekspress. Boleh baca sini. Ini dia sebab kejadian apron ekspress tu. Aktiviti di tadika sempena hari raya yang bakal menjelang tak lama lagi. 

Mentang-mentang exam dah lepas. Hari terbuka pun sudah. Raya pun nak dekat kan. Pandai cikgu-cikgu di tadika ni ambil hati anak murid dengan aktivit buat kuih raya.

Kemain kepoh mulut Cik Aisyah bercerita mengenai kuih raya yang dia buat bersama kawan yang lain.

Inilah dia popia nestum yang mereka buat. Saya tengok ok juga. Boleh buat kuih raya dah tu.

Selepas digulung dan digunting.

Sudah siap sepenuhnya.

Ha? Apa? Nak resepi? Korang gugel ajelah ek resepi tu. Ibu Aisyah ni bab kuih raya cam hilang keyakinan diri sikit. Kalau tanya macamana nak buat karipap, tu boleh jawab.


  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. wah..aisyah dah tolong mama dia buat kuih raya la....

    BalasPadam
  2. tahun tahun lepas ada jugak buat. tahun ni malas haha

    BalasPadam
  3. comelnyaa cikgu dia buat aktiviti gini. isi masa dengan aktiviti soft skill. budak2 sukalah haands on activity ni kan =)

    BalasPadam
  4. Waa raya dtg makan popia Aisyah laaaa

    BalasPadam
  5. sedap ni buat kudapan . bila2 masa pun boleh ngapp

    BalasPadam
  6. Salam 26 ramadhan, Maznee singgah blog walking. Sedap memang sedap. Sedar sedar dah naik berat. Hehe

    BalasPadam
  7. Sedapnya popiah nestum....Slmt Hari Raya

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.