Mouse Di Pad Baru Penghujung Tahun 2020

By Mar Mansor - 3:53 PTG

Assalamualaikum

Mouse Pad Baru Di 👀Penghujung Tahun 2020 | Banyak kenangan di tahun 2020 ni kan. Lebih-lebih mengenai Covid yang ntah bila akan tamat. Bayangkan Covid ni dari penghujung 2019, dan hari ni sudah pun hari terakhir 2020.

Kes di Johor naik mendadak. Perasaan takut jangan cakap la, simpan dalam hati. Moga kita semua di lindungi dari segala penyakit berbahaya. Nak ke mana-mana patuhi SOP. Ini saya perhati kalau selilih berjalan takde jarak. Kita pula yang terpaksa mundur mengelak dari orang. Kita jaga kita, maka bersama-samalah kita menjaga antara kita. Kalau kita patuh, tapi orang lain tak patuh tak guna juga.

Hujung tahun, saya tukar mouse pad baru. Yang lama ni dah keras kejung, dah terkopek-kopek. Tak sedar dah berapa tahun pakai ntah. Kalau saya ni kerja dah 11 tahun, mouse pad lama ni mungkin dah lebih 5 tahun. Itu pun dapat percuma.

Alamat di kalendar tu bukan kompeni saya.

Bila berkira-kira tukar mouse pad baru, pilihan saya haruslah mengikut minat sendiri.


Tadaaaa


Si bulat nan comel suka makan kuih dorayaki.


  • Share:

You Might Also Like

8 comments

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.