Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Pepes Warisan

Assalamualaikum


Pepes Warisan | Pepes juga dikenali otak-otak ayam. Bukan otak ayam tau! Isi ayam yang dikisar bersama bahan-bahannya, dengan rasa pedas-pedas, dibakar dan kemudian dikunyah dengna penuh mikmat.

Woooiiitt, sedap tau!

Pepes adalah kegemaran en.suami. Biasa dia beli sendiri di kempas. Tempat yang glamer tu. Tapi, kali ni dia tempah dengan jiran depan rumah. Terkejut juga bila jiran tiba-tiba datang hantar pepes.

Sekotak ada 50 pcs. Sedap sangat sampai tahap bakar-bakar je habis. Bakar je habis. Baru makan berdua tu.


Bakar dengan pemanggang ajaib je. Ajaib sangat sebab buka je pemanggang, keluar pepes ayam dah masak. Ko hado?

Pepes warisan ni terletak di Kempas, Johor. Boleh juga bukak fb pepes warisan untuk maklumat lanjut dan produk-produk lain.


Catat Ulasan

26 Ulasan

  1. wow bestnyaaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  2. Feveret sy ni klau dtg semenanjung msti cari ni otak2

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. iye. pepes ni isi ayam. kalau otak-otak isi ikan

      Padam
  4. Feveret ccl ni . Tapi kat perlis ni jarang jumpa orang nak jual otak-otak ni.kena tunggu bulan ramadhan ni haa..macam-macam ads

    BalasPadam
    Balasan
    1. mahal kan kalau dah siap bakar. beli frozen puas hati

      Padam
  5. assalamualaikum mar..wah !! sedap ni mar...:)
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  6. waaaaaaaaaa sedapnya mana nk cari kt kl nih? ada ke cawangan kt kl nih? 1 kotak tu rm bapr? sedapnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak pastilah cawangan di KL. sekotak rm25

      Padam
  7. wahhh nak belilah..feveret ilham..otak2 kecik kata dia..

    - Hernee Nazir -

    BalasPadam
    Balasan
    1. otak-otak kecik ye. dulu saya pun tak tahu namanya pepes.

      Padam
  8. Uiss harus sedap ni kalau dah bakar habis bakar habis tuu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sedap sangat ni kakak! nnt meetup next month bawalah sekali ;)

      Padam
    2. memang sedap tak terkata. kunyah-kunyah habis masuk perut.

      Padam
  9. Balasan
    1. kena cuba baru tahu sedap ke tak. yang pasti memang sedap.

      Padam
  10. Balasan
    1. lapar makan lapar makan..memang sedap..silakan makan

      Padam
  11. tq puan sudi review..nama saya johari..mcm mna nk ctc puan?

    BalasPadam
  12. 0197508303 dari pepes warisan..puan ctc saya ya

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code