Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Re-stock Karipap

Assalamualaikum


Re-stock Karipap | Sambil layan Maharajalawak Mega 2017, kita re-stock karipap frozen. Kalau tak, stok tak cukup untuk jualan minggu depan.

Hampir setahun saya usahakan karipap inti kentang + telur saya ni. Alhamdulillah, karipap saya mula diterima ramai. Banyak kisah selama hampir setahun ni. Bukan mudah untuk menepati citarasa semua pelanggan. Apa pun, saya cuba perbaiki dan tidak putus asa.





Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. mmg susah nak ikut citarasa pembeli ni...tapi penjual kena tabah kan..semoga Mar terus dimurahkan rezeki dan berjaya ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. in sha Allah. terima kasih atas sokongan.

      Padam
  2. Biasalah kak, adat berniaga. Bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian. Semoga perniagaan karipap akak bertambah maju & menjadi idaman setiap pembeli, ameeen 😄

    BalasPadam
    Balasan
    1. begitulah hendaknya. terima kasih atas sokongan.

      Padam
  3. Sedap tuh..goreng karipap mkn petang2..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul lah tu. lagi karipa[ yang saya buat.

      Padam
  4. assalamualaikum mar...sedap tu makan masa panas2..lebih2 lg dlm cuaca hujan pulak ni...:)
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  5. sedap makan panas2 buat minum petang ni kak

    BalasPadam
  6. cissss kalo dekat dah mmg lama dah jadi pelanggan tetap..

    - Hernee Nazir -

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code