Flag-Off the Elusive Muscle Car As It Embarks On the Nationwide Carlist.my "Grand Prix Challenge" Roadshow

By Mar Mansor - 8:00 PG

Assalamualaikum


.: Nota : Entri kali ini lebih kepada gambar ye.

Flag-Off the Elusive Muscle Car As It Embarks On the Nationwide Carlist.my "Grand Prix Challenge" Roadshow | Seronok rasanya bila dapat berjumpa rakan bloggers lain. Saya, satu kereta dengan #theRealBloggerMak dan Kisah Si Diary


Sementara menanti yang lain tiba, kita berwelfie ye.

Bersama Blogger herneenazir.com & Kisah Si Diary

Bila korum dah cukup, kami ke meja pendaftaran. Dapat la paper beg satu sorang.


Bersama Blogger Kisah Si Diary, Herneenazir.com, saya, #therealbloggermak & Mialiana (ada yang tak kenal ke blogger otai ni).


We are here!



Sebelum launching, ambil gambar dengan kereta Mustang Pink ni puas-puas. Kejap lagi ditutup, tak dapat la nak belek.



Barisan kereta mewah di show room. Berkilat boleh buat cermin, takut je kalau tercalar.


Tak lupa bergambar dengan Bumble Bee, dah aim dari mula melangkah masuk sini.


Bersama Blogger Mama Maszul.


Orang sebelah tu dok ralit mengupdate.


Ford Mustang Merah. Bergambar je mampu, harga RM400-500K uiii..



Hummer limousine, yang super class! Baru tengok luaran, sudah nampak kemantapan dia kan? Dalama? Jangan terkejut tau!


Keadaan dalam limousine Hummer. Gempak giler weh! 

❤❤❤❤❤

Ketibaan para VIP. Kereta ford mustang warna seakan gangsa ini milik pemain bola sepak JDT iaitu Shafiq Rahim.


Kemudian, sidang media berlangsung dengan ucapan dari wakil 23 Motors Sdn Bhd dan Carlist.my


Setelah itu, sesi bergambar para VIP bersama Ford Mustang merah jambu pula. Unik tak unik. Dan maka dengan itu rasmilah!



Bersedia untuk kibaran bendera tanda pelepasan dan bermulanya sesi penjelajahan kereta pink tersebut ke 52 lokasi.


Pin..pin.. lori nak lalu.. beri laluan..beri laluan..


Beberapa buah kereta mewah lain turut mengiringi kereta pink tersebut. Lokasi pertama adalah di Pasar Borong Pandan, JB.


Dah penat berlari sana sini snap gambar. Kita isi perut pula. Kami disaji ala buffet, menu nasi beriyani. Lauk pauk yang lain seperti biasa, ayam masak merah, daging kambing, acar, dalca dan air.

Bismillahirrahmanirrahim, ..doa makan..


Aumm.. auucak.. ngap..


Welfie curi bersama artis rapper terkenal iaitu Caprice. Beliau juga merupakan founder of Jihad in Education/ Mengaji.com/ Classruum.com. Cara cakap dia agak sopan dan lembut je intonasi nya.


Sebahagian geng JDT Blogger yang hadir

Gambar kenangan bersama Caprice

Gambar kenangan bersama John

Gambar bersama pemilik 23 Motors Sdn Bhd

Bersama staff 23 motors sdn bhd

Isi dalam paper beg.




  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Fuhhh. Ford mustang warna pink tuu. Cantiknya

    BalasPadam
  2. alamak... segannya kak mia kat dalam... ada gambar candid tu..

    - Mia Liana

    BalasPadam
  3. singgah pagi selasa
    hari ini bz sangat2
    x dan nk blogwalking
    anyway anum drop here first ya

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.