Amboi - Altimet

By Mar Mansor - 1:00 PTG

Assalamualaikum

Amboi - Altimet | Pedas berapi lagu ni. Selalu dengar amboi..amboi..amboih je..


Kalau tinggal rumah sewa tapi beli kereta mewah
Amboi amboi
Kalau mahu gaji besar tapi kerja sambil lewa
Amboi amboi

Amboi amboi amboi amboi amboi amboi
Amboi amboi amboi amboi amboi amboi amboi
Amboi amboi amboi amboi amboi amboi
Amboi amboi amboi amboi amboi amboi amboi

Mari-mari tuan puan akak adik abang dengar ini cerita
Ambil teropong kaca mata tengok jenguk dipersila
Nak panggil waras susah tak baik kalau gelar gila
Ni kes sebelanga susu rosak akibat dua tiga titik nila

Bila masuk kerja tak pernah on time
Lepas masuk kerja dia terus online
Tak boleh buat kerja sibuk jaga hal orang lain
Tangan mengelat, kaki mengular, mulut celupar, lambat masuk, awal keluar

Siapa makan cili dia rasa pedas
Siapa rasa pedas kata aku main cakap lepas
Ambil baju ukur kat badan sendiri
Baru tahu kena setepek ke tempias sipi sipi

Kalau tinggal rumah sewa tapi beli kereta mewah
Amboi amboi
Kalau mahu gaji besar api kerja sambil lewa
Amboi amboi

Amboi amboi amboi amboi amboi amboi
Amboi amboi amboi amboi amboi amboi amboi
Amboi amboi amboi amboi amboi amboi



Nota Kaki : Siapa makan cili dia terasa pedasnya


  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Amboi amboi amboi, mendalam sangat lirik lagu ni. Tapi, best & syiok dengar :D X minat sangat Altimet, tapi lirik lagu dia kebanyakannya ada pengajaran <3

    BalasPadam
  2. anak Liez, Qaseh minat sgt lagu ni... tapi umi Fuzy tak suka lagu ni..hahahaha

    BalasPadam
  3. lagu deep ni kak hernee hehe

    BalasPadam
  4. oiii cik neeza..tu kak mar..hahaha dari fb terbawa ke sini..

    - Hernee Nazir -

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.