Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Sate Wak Radol

Assalamualaikum

Sate Wak Radol | Siapa tak tahu sate wak radol kat Johor ni kan.. Perghh glamer tau kat Johor. Kalau sebut sate, mesti sate wak radol lah jadi sebutan.

Sate dia memang sedap. Kuah sate dia terbaik tau. Kami laki bini suka makan sate daging. Ayam biasa untuk budak-budak.


Tiap bulan mesti beli sate wak radol. Dah jadi makanan kegemaran. Ini kami beli di cawangan Sierra Perdana. Kedainya belah belakang rumah je. Wak Radol sudah banyak cawangan sekarang. Di Bukit Dahlia pun ada satu.


Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Kalau beli satay susah betul nak dapat yang sedap. kadang-kadang kuah dia mengecewakan. tapi secucuk je dah RM1 huhu kalau puas hati tu kena beli dekat situ je hehe.

    BalasPadam
  2. airah ikot husband pegi jb singgah dins kat sini.serius sedap satay dia lembut je. dh pindah jb nanti makan sini jela.cravinggg

    BalasPadam
  3. Ya Allah sedapnya lah satay TT_TT Menyesal blogging tetengah malam gini. Huhu dah la memang tengah lapar ni.

    BalasPadam
  4. Sate Wak Radol
    Belum pernah rasa lagi.

    BalasPadam
  5. sejujurnya akak tak pernah cuba lagi..hahaha

    - Hernee Nazir -

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code