Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Mini Burger Kegemaran Alif Ziyad

Assalamualaikum

Mini Burger Kegemaran Alif Ziyad | Bila hari cuti, dapur memang kerap berasap. Dari selepas subuh otak dah bergerak dah fikir nak masak apa untuk sarapan, untuk makan tengahari, makan petang dan makan malam.

Itu pun sejak adik baby dah mula pandai berkawan ni, boleh la ibu lari-lari ke dapur untuk siapkan juadah. Kalau tak sempat, ayah lah jadi mangsa untuk belikan sarapan.

Tempohari ada order TimMie mini burger keluaran jamaiah food and bakery. Produk muslim yang ternyata halal. Yang pasti memang sedappppppp.

1 set ada 20 keping patty dan 20 buku roti mini. Ada lima warna yang berbeza. 1 pek ni ada 10 biji roti.


Mudah saja untuk disediakan. Hanya perlu dianyahbekukan dahulu. Kemudian, letak sedikit majerin dan grill. Balik-balikkan.


2 hari saya off day, dua hari jugalah kami bersarapan mini burger ni. Kalau nak tahu, terdapat 3 perisa berbeza iaitu original, black pepper dan spicy. Saya pilih black pepper. Memang sedap. Sebiji yang comel ni boleh la 3, 4 kali gigit.


Berminat nak cuba mini burger mudah masak dan sedap ni? Yang duduk sekitar pasir gudang, boleh la contact www.wasap.my/60167733129



Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. menariknya, comel dan warna nya tu menarik hati...
    kalau dekat memang teringin nk try jugak

    BalasPadam
  2. eyh nice lah frozen ni. senang kan. sebab mek pun gemar breakfast macam ni actually. hahahha. boleh ada order buat stok ni.

    BalasPadam
  3. Alo lo lo comey comeynya. Beger comey. Tuan beger pun comey

    BalasPadam
  4. wah menarik ni warna warni memang kesukaan anak anak kalau colourful macam ni

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code