Perlukah Bawa Peralatan Sekolah Ke Tadika

By Mar Mansor - 11:00 PG

Assalamualaikum


Perlukah Bawa Peralatan Sekolah Ke Tadika | Bila anak sudah sekolah, bermacam persediaan perlu dibuat. Di tadika Kemas tempat Aisyah sekolah cikgu ada bagitahu peralatan disediakan. Tinggal di sekolah, tak boleh bawa balik. Buku-buku pun sama. Bila ada homework je baru bawa balik.

Kasut sekolah adalah benda pertama kami beli untuk Aisyah. Kaki comel. Saiz 7. Dah dapat kasut, baru beli stokin dan lain-lain.



Syukur tidak perlu membeli sangat. Ini adalah lambakan peralatan yang dipos oleh Cik Umie Aisyah. Siap lengkap beg. Sekotak pensel warna (tiada dalam gambar) telah hilang beberapa batang dalam masa 3 hari bersekolah. 

T___T



Beg sekolah gambar Frozen dihadiahkan oleh neneknya. Alhamdulillah, rezeki anak. Itulah yang dipikul dari Ahad hingga Jumaat.

Hari pertama di sekolah, inilah hasil yang dibawa pulang.

Apakah??

Krik..krik..






  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Wahhh..Bertuah Aisyah...

    Takpe...Lama2 nnt cantiklah lukisan Aisyah tu..huhu

    BalasPadam
  2. tadika aiyan akak tak penah beli brg2 peralatan sekolah...

    kasut sekolah pun takde... pakai selipar je hhehehhe

    BalasPadam
  3. Anak sy sekolah Pra.. jadi semua sekolah sediakan..

    BalasPadam
  4. ni yang rindu zaman sekolah, hehe

    www.neezalife.com

    BalasPadam
  5. mostly disediakan kat skola, Mar.
    izzat aida belikan buat syarat aje.
    dok prepare utk kakak2, sibuk la dia nak juga.
    but cikgu da pesan dia, jgn kuarkan masa kat tadika.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.