Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Surat Penyelesaian Bayaran

Assalamualaikum

Surat Penyelesaian Bayaran | Alhamdulillah, entri yang lepas saya ada kongsikan cara menyelesaikan bayaran penuh pembiayaan kenderaan. Boleh refer SINI

Seperti yang pegawai telah beritahu, pihak bank akan telefon saya dalam tempoh seminggu untuk ambil surat di bank. Tapi, lebih 2 minggu saya tunggu, tapi tiada call. Kalau call dari bank sotong merah adalah. Asyik call je untuk kredit kad lah insurans lah, sampai naik fobia nak angkat phone.

Oleh kerana tiada panggilan dari pihak bank islam, saya pun mengambil alternatif menelefon mereka sekali lagi. Alhamdulillah, selepas membuat aduan, petang tu juga saya dapat email berserta lampiran surat.



Simpan surat ni ye sebagai bukti mendatang.



Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Alhamdulilah..
    Tahniah Mar dah selesai semuanya..

    BalasPadam
  2. Tahniah, akhirnya jadi milik 100%! sy setahun lagi nak tunggu huhu

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah! senang hati dah jadi milik sendiri.

    BalasPadam
  4. bila dh setel mmg lega kan....
    akak dulu myv tuh guna maybank... ok sikit tak penah la lambat skit kene call
    kwn2 yg pakai cimb... lwt 2-3 hari dh kene call... suh bt pembayaran hehhehe haru

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code