Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Ole-ole Dari Ganu

Assalamualaikum

Alhamdulillah dapat merasa keropok lekor dari terengganu. Sedap tak terkata.


Diberi oleh rakan sekerja yang berasal dari sana. Dia pun baru je beberapa bulan menjadi rakan sekerja kami. Semoga murah rezeki dia.


Catat Ulasan

16 Ulasan

  1. Uishhh...Mmmg sedap tu...huhu

    BalasPadam
  2. sedapnya..dah lama sangat tak makan keropok lekor ternegganu nih!

    BalasPadam
  3. sedap kan kalo kopok leko ganu ni...lagi2 yg jenis hitam byk isi ikan dari tepung tu...lieya baru kirim ngna kawan pergi kelantan/terengganu kopok leko...bagi rm30 sekali die bawah balik byk gileee..tak sangka dgn rm30 tu dpt byk...agih2 le kat jiran heheheheeh

    BalasPadam
  4. makan panas-panas..amboi sedapnya la..siap sos dengan air milo panas...alhamdulillah..rezeki...

    BalasPadam
  5. assalamualaikum,
    fuhhhh! dah lama tak makan kepok...panas2 sedap gak

    BalasPadam
  6. wahhh.. rezeki tu.. sedapnya lekor.. :)

    BalasPadam
  7. huhu..sy pun klu balik kmpg..memg kwn sekerja suka menempah ni

    BalasPadam
  8. goreng petang2 camni lawan kan dengan kopi 0 kompom layannnnnn...

    BalasPadam
  9. sedappkan Mar,lembut je rasanya.Alhamdulillah rezeki .

    BalasPadam
  10. Saya pun suka keropok. Siap ada pencicah tu.

    BalasPadam
  11. Ada orang ke sana boleh nak kirim juga nanti. Sedap tu.

    BalasPadam
  12. Alamak peberet sy ni..satu famili suka kopok lekor..dr terengganu memang terbaiklah dr segi rasa

    BalasPadam
  13. kalo ada kwn2 or sedara mara nak pi ganu sure kirim kopok leko ni haha
    tak dan simpan 2hari dah abis

    BalasPadam
  14. Original from ganu tu mmg best... sos dia pun sedap juga... marveles!!

    BalasPadam
  15. Bestnya dapat keropok lekor. Makan panas-panas cicah sos aduhai, nikmat!

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code