Bermandi Manda Di Air Terjun Sg Bantang

By Mar Mansor - 10:15 PG

Assalamualaikum

Bermandi Manda Di Air Terjun Sg Bantang | Cuti CNY tempohari ambil kesempatan bermain air di air terjun Sg Bantang, Bekok. Inilah tempat reakreasi yang berdekatan dengan rumah emak.

Dah musim cuti kan. Memang ramai orang. Kebetulan masa sampai hujan turun pula. Masa tu frust jugalah sebab tak dapat main air. Sempat tunggu 3 kali hujan baru dapat main air.


Paknya tengah usha tempat. Maklumlah lepas hujan, perlu pastikan takde tali air sebelum main air.


Alif paling teruja sekali masuk dalam air. Memang pantang nampak air budak kecil seorang ni.





Penat main air, makan bekalan. Ada nasi goreng, pisang goreng, kentang goreng, mi siput cicah sambal tumis homemade, cekedis dan air.


Kami tak lama sangat di sini. Dalam jam 5.30 petang kami beransur pulang. Lotih aihh..




  • Share:

You Might Also Like

19 comments

  1. seronok berkelah2 gini ngn geng2.... takdelah rasa sunyi.... nsb dpt la juga mandi2 main air kan, klu hujan memanjang sian bdk2 frust nk main air

    BalasPadam
  2. Hati hati ya pergi air terjun, kena perhati juga fenomenan cuaca air masa musim hujan ni

    BalasPadam
  3. Selalu je lalu bekok tu,tapi tak pernah sampai ke sana.jom piknik

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum.mar...seronoknya mandi manda...

    BalasPadam
  5. Cantik tempat yang belum tercemar ni. Sayang air terjun cameron highland dah hancur sebab pertanian berleluasa

    BalasPadam
    Balasan
    1. situasi inilah yaang buat ramai orang cari.

      Padam
  6. Musim hujan nih memang risau kan nak mandi sungai ke air terjun ke..kena pandai pilih tempat dan hati hati

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat rumah mak panas terik. kat bekok boleh pula hujan lebat.

      Padam
  7. Bestnya aktiviti riadah macam ni

    BalasPadam
  8. Wahhh..Bestnya mandi sungai..saya dah lama x gi mandi sungai...huhu

    BalasPadam
  9. How to resolve the Binance Exchange upgrading issues

    Do you ever face errors whether major or minor in your Binance account? Do you manage to resolve your Binance Exchange upgrading issues? Some of the issues are mend by users but majority of them need instant assistance. To upgrade your Binance issue instantly you can directly call on Binance support number and get rid of all the issues all at once. The experts put all their energy to fix users query or issue in short-interval of time. Feel free to call them at any point of an hour.

    More Details Visit Here:- https://www.cryptophonesupport.com/exchange/binance/

    BalasPadam
  10. How to resolve the Blockchain wallet upgrading issues

    Do you ever face errors whether major or minor in your Blockchain account? Do you manage to resolve your Blockchain wallet upgrading issues? Some of the issues are mend by users but majority of them need instant assistance. To upgrade your Blockchain issue instantly you can directly call on Blockchain support number and get rid of all the issues all at once. The experts put all their energy to fix users query or issue in short-interval of time. Feel free to call them at any point of an hour.

    More Details Visit Here:- https://www.cryptophonesupport.com/wallet/blockchain/

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.