Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Fame Cosmetic - Pilihan Wanita Anggun

Assalamualaikum

Fame Cosmetic - Pilihan Wanita Anggun | Fame Cosmetic, produk kecantikan yang tidak asing lagi, menjadi pilihan saya di hari ke-2 eksplorasi di BGRC tempohari. Boleh baca SINI ye. Seperti yang telah ramai sedia maklum, Fame Cosmetic diasaskan pada Disember 2015 oleh 3 orang rakan blogger yang mempunyai minat yang sama tentang kecantikan.


Kalau nak tahu, dinner malam tu iaitu Dinner JDT Blogger bersama Ria Reseller, saya sekadar menyapu BB Cushion dan Sof Lipmatte Fame ni sebab ianya sangat mudah dan cepat. Tidak memerlukan masa yang lama untuk berdandan.

Bahkan ia turut menjadi pilihan saya di hari ke-2 ekplorasi memandangkan ianya mudah dibawa ke mana-mana. Ini kerana di hari ke-2 eksplorasi kami akan berkativiti seharian hingga ke malam. Kenapa perlu yang lain sedangkan saya telah ada BB Cushion dan soft lip matte Fame ni kan?


Lihatlah, BB Cushion ini juga penyelamat saya setiap waktu. Rekaannya yang mudah dibawa kemana jua ini menyebabkan saya tidak berenggang dengannya.


Usai solat, mudah saja saya tepekkan BB Cushion Code Fair ini ke wajah. Code fair menjadi pilihan kerana tona ini bersesuaian dengan kulit wajah saya.


Selepas itu, bolehlah oleskan Soft Lip Matte Fame Code Gossip ke bibir. Suka amat dengat lip matte ni sebab ianya sangat lembut, mudah disapu dan yang paling best warnanya memang cukup menawan. Kalau nak tahu, bibir saya agak memilih lipstick, itu menyebabkan saya agak sukar untjuk memakai lip stick atau apa jua lip matte. Tapi, soft lip matte Fame ni serasi dengan bibir saya. Tidak mengeringkan bibir langsung. Bau pun sedap macam bau gula-gula.


Tadaaa.. siap! Ok dah boleh sambung buat kerja semula.


Kalau nak tahu, terdapat bermacam pilihan code yang cantik-cantik lagi tau.

Untuk info lanjut;




Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. akak suka color macam ni..tak lah nampak merah sangat kan,...

    BalasPadam
  2. Wawawawa bertambah manis lee si Mak YOng ni yerr...

    BalasPadam
  3. caantik color gossip tu mar.. berkenan pulak color tu.. nampak mcm natural jer..

    BalasPadam
  4. gee jarang guna cosmetic ni hihi

    done follow sini :)
    zianaeunos.com

    BalasPadam
  5. sama kita kak...bibir cepat kering dan gatal kalau salah pakai lipstick...

    BalasPadam
  6. Liez mmg suka Fame matte lipcream.. sbb tu liez jual jugak.. liez ada prob klau pakai lipstik so fame ni selamat utk bibir liez

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code