Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Lebih Kemas Dengan Wall-Mounted Trash Bag Storage Box

Assalamualaikum

Lebih Kemas Dengan Wall-Mounted Trash Bag Storage Box | Tak kisahlah kalau korang dah tau pun, saya nak juga share satu barang susun atur di dapur. Barang tu mestilah sesuatu yang comel, nampak sesuai diletakkan di dapur dan yang pasti berwarna hijau.


Storage box ni saya beli 2. Niat di hati, satu untuk plastik sampah dan satu lagi untuk plastik yang dapat masa beli barang. Haruslah simpan plastik tu.

Tapi, tak sangka pulak storega box ni bersaiz comel. Terpaksalah saya merajinkan diri melipat plastik yang ada secomel-comelnya. Kalau tak lipat kecil-kecil, tak berapa nak muat letak dalam storage box tu dan tak nampak kemas.


Makanya, gigihlah saya melipat sehelai demi sehelai plastik sampah ni untuk dimasukkan ke dalam storage box. Fuhh... lipat kain pon malas inikan pula lipat plastik. Choii.. Tapi, sebab dah beli, haruslah merajinkan diri.


Memang tidak dinafikan hasilnya memang tampak kemas. Lepas dah susun plastik yang dah dilipat tu, korang slot in je di pelekat penggantung yang korang dah lekatkan ke dinding. Pastikan lekatkan ikut kesesuaian, tak rendah sangat. Kalau ada anak kecil, faham-faham ajelah.


Terus terang lah saya katakan, untuk kekemasan begini korang memang perlu extra rajin. Kalau korang memang jenis suka melipat plastik memang sesuai lah. Harapnya saya terus rajinlah atau mungkin akan begini semula. Hahaii..

Campak plastik dalam ni je senang.




Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. CH picture yg last sekali..
    Campak jer dlm beg plastik 🤭

    BalasPadam
  2. heheheh akak awal je rajin lama-lama campak jugak heheheh

    BalasPadam
  3. Kilang saya ada mende alah ni untuk letak hairnet pekerjaa..dulu laaa..lelama, malas gak nak masukkan dalam tu...hahahaha

    Senang lagi masuk dalam bag ajeeee...KAHHHHHH

    BalasPadam
  4. Sis letak je bag sampah yang gulung dalam tu Mar, tak payah lipat-lipat plastik tu, nak guna just tarikk je..tapi kena beli yang bag sampahnya bergulung laaa

    BalasPadam
  5. nih rasa nak cari nih
    nampak kemas sikit kalau guna yang nih

    BalasPadam
  6. Saya jenis yang last tu.. campak je dalam beg tu

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code