Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Tak Perlu Temujanji Lagi

Assalamualaikum

Tak Perlu Temujanji Lagi | Alhamdulillah syukur, tiada temujanji lagi di HSI. Saya dah bebas. Tapi, tidak bermaksud saya boleh makan sesuka hati tanpa kawalan. Pemakanan harus dijaga, kesihatan juga perlu dititik beratkan.

27.11.2022 - Tarikh berjumpa doktor selepas menjalani pembedahan laparoskopi. Temujanji di HSI agak padat hingga tarikh saya pun menjangkau 2 bulan sedangkan sepatutnya saya perlu berjumpa dengan doktor selepas sebulan pembedahan. Tapi takpe, saya baik-baik saja.


Lega hati bila doktor yang periksa saya cakap, tak perlu jumpa lagi. Tak perlu la saya berulang alik ke HSI lagi. Alhamdulillah. Cuma dengan usia yang semakin meningkat ni, menjaga kesihatan tu semestinya sangat perlu. Ramai rakan seusia saya sudah dihinggapi bermacam penyakit. Jaga kesihatan ya semua.








Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Bestnya x yah temujanji lagi dah....SA masih ada lagi temujanji...sebab amik ubat darah tinggi stok 3 bulan sekali

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah Mar, tapi jaga kesihatan juga naa :)

    BalasPadam
  3. alhamdulillah, moga terus sihat seperti sebelumnya

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code