wW #23 : Kenapa Perlu Kecewa?

By Mar Mansor - 1:00 PTG





Ibu sangat kecewa... Kecewa dengan hasil kerja kreatif anak sendiri..  Siapa lagi kalau bukan anak dara si Aisyah Humaira..


Baju ni ibu sayang tau..suka tengok Aisyah pakai baju ni..



Nota Kaki : Banyakkan istighfar dari mengeluh..







  • Share:

You Might Also Like

14 comments

  1. Kena conteng ke tu? biasalah kreatif dorang ni..huhu

    BalasPadam
  2. alahai kesian ibu, tapi takpa, boleh simpan untuk kenangan.

    BalasPadam
  3. lumrah kehidupan tu sis...sabo la yer...

    BalasPadam
  4. tgh byk idea la tu...takpe bersabar ye ibu

    BalasPadam
  5. Itu tnda sel-sel otak tgh berhubung..

    BalasPadam
  6. hee..tu baru sorang Mar..sabar jelah ..otak tengah berkembang...kena cari mainan yg boleh dia conteng2..:)

    BalasPadam
  7. mar trylah guna pencuci varnish tu..ms ni lah nk tgk keberkesanan varnish tu..mn tau leh ilang...:)

    BalasPadam
  8. pakallah budak..alahai...belikan board utk dia conteng tp dinding juga dia conteng..

    BalasPadam
  9. Sabar ajelah Mar hehe.....
    Namanya pun budak.....manalah tau mana yg betul dgn tidak...yg dia tau dia nak mengala hehe...
    Beli ajelah baju lain mama....

    BalasPadam
  10. tak pa pakai je masa dduk dkt rumah.syg kan.masih cntik

    BalasPadam
  11. dia conteng ke tu? budak mar...sabar ye
    boleh hilang tu

    BalasPadam
  12. Bidak budak mar..anak anak sy pun mcm tuh jugak

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.