Perjalanan

3:49 PTG

Assalamualaikum
Ha... tu dia kerjanya bila tak merayap. Main kerusi kecil Kak Aisyah. Dia pun nak duduk juga.

Buat apa tu?
Menoleh pula dia


Dia meniti ke almari sebelah dan kemudian dia jatuh tergolek.




You Might Also Like

7 comments

  1. Masa ini tak boleh cuai Mar
    Kakak bimbang adik ni boleh masuk bilik air.
    Kena kunci mana pintu yg ternganga termasuk pintu almari.
    Kalau tak mahu dia bongkar barang dlm almari
    Ligat ni:)

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum.

    haa..mula dh tue.ada je akalnye nak buat apa.nie kes sel-sel otak sedang berhubung.

    BalasPadam
  3. punya dah lama tak ke sini
    dah lain blog mar...cantiklah
    si alif pun dah besar hah
    rambut pacak...comel =)

    BalasPadam
  4. Jom sertai giveaway kami http://alyasygsanda.blogspot.my/2016/05/giveaway-nalmr-blog-featuring-sassyrose.html, banyak hadiah menarik untuk dimenangi.

    BalasPadam
  5. Da pndai da merayap..kna d pantau setiap masa

    BalasPadam
  6. Dah pandai dah dia ya...

    Bila tengok baju anak Mar pakai ni, teringat pula pada Bubbly Abang masa sebaya ni. Kami panggil baju ni t-shirt lubang-lubang. Cukup suka tau Bubbly Abang t-shirt macam ni. Kalau sleeveless, lagilah dia happy. Alahai, kenangan!

    BalasPadam
  7. cute bebeno..pasni merayap sakan lah dpt kaki

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.