Dinner Di Hotel Amansari

By Mar Mansor - 11:23 PG

Nak kata lama tidak lah lama sangat tapi dah sebulan juga la berlalu.

hehehe...

Tidak lah meriah sangat tapi saje nak tunjuk muka aku yang dah bersolek sakan nih..ahahaii...cun gak rupanye aku nih..kuikui..(perasaan)




Aku la y paling comei dlm ni. Comei a.k.a rendang..kahkah..Sebelah aku tu Ina, Kak Nor & Mala. Haihh...bergaya sakan memasing..


                                                 (Dah abis makan sebenarnye..heheheh..)

Inilah baju yang aku bersungguh minta Emak jahitkan semata-mata hendak menghadiri jamuan makan malam tempat kerja. Emak aku pun sporting giler jahitkan untuk aku & pos ke tempat kerje. So excited bila dah dapat kan..ajejejeje...


  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Terjah entri pertama..comeynya baju..mak memang ambil upah menjahit ke?

    BalasPadam
  2. terjah entri pertama kak mar!! amboi cantiknyaa.

    JOM KE BLOG UYUL >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.