Alahai Susu.....

By Mar Mansor - 2:26 PTG

Semalam petang sewaktu menjemput Aisyah pulang dari rumah pengasuh, seperti biasa pelbagai cerita tentang Aisyah akan diceritakan oleh pengasuh. Best kan dengar....

Agak sadis bila mendengar bab Aisyah menghemburkan susunya. Waaaaaaaa..

Aisyah memang sudah pandai membuka tutup bekas makanan. Pernah juga aku terfikir Aisyah akan membuka tutup bekas susunya. Sehinggalah semalam, apabila mendengar cerita pengasuh, ibu terfikir untuk beli bekas susu yang lain. Hmmmm...

Sedih juga apabila susu membazir macam tu saja. Haih... Cik Aisyah....



Nota Kaki : Sabar ajelah...

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. aisyah jgn notty2 yer...babab kangg...hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. jgn kata babab..ibu br angkat tgn,dia dah sebut 'ahh'
      budak zaman skrg..

      Padam
  2. Budak2 memang semakin kreatif Mar...... kita kena berhati2 dgn dorang ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye sgt kreatifff...kena xleh leka..ada je keje dia..

      Padam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.